02 aprile 2006

Gnovis in curve: risultâts de domenie


Biele domenie pes nestris scuadris di balon: il Maian al à vinçût a Tavagnà 2 a 0 (gol di Caricchia e Floreani).
Ancje l’Udin, dopo 102 dîs di magre, al à tornât a vinci fasint 2 goi (Di Natale e Felipe) al Parme: alè Udin!

46 commenti:

MisterCoerenza ha detto...

Christian scusa ma i risultati del calcio uno se li va a guardare sul giornale credo...no??
ti suggerirei di postare argomenti un po' diversi, come per altro hai già fatto in altri post (elezioni a Majano ecc.), dove, magari, la trattazione di certi argomenti può essere utile ad un possibile mandato di amministratore.
n.b. è vero che il mandato di amministratore ce l'hai già avuto e sappiamo che non tutti sono contenti... ma cribbio...fai vedere di avere gli attributi ed afferma cose del tipo "sì ho sbagliato ma se mi date un'altra chance..." oppure "No non ho sbagliato e vi spiego perchè".
Credo che questo sia un po' lo spirito con cui hai aperto questa vetrina.
Ed inoltre, cosa più importante, soddisferesti molti di coloro che vengono qui soprattutto per vedere "se hai le palle" (scusami il termine).
Capito?
Un po' come il Berlusconi di Vicenza.
Secondo me non tu ma ogni uomo politico o presunto tale dovrebbe agire in tale modo..prendendo le situazioni di petto, sostenendo le proprie convinzioni, ammettendo gli errori e magari promettendo un impegno migliore per il futuro.


Di che cosa ha fatto ieri il Tavagnacco non gliene fotte un ca... a nessuno!
(Scusa ma se non chiudevo con un po' di cattiveria non mi sentivo più me stesso)

MaxPola ha detto...

a me interessa sapere cosa ha fatto il Majan (e anche il Tavagnacco).
Mistercoerenza, come fai a dire tu cosa deve o non deve postare Christian?
Il blog è suo, mica del comune! Fa benissimo a parlare di calcio... perchè molti, me compreso, gli hanno chiesto di parlare di Balon e Frice... :)

Mister: apri il tuo blog e parla di quello che ti pare, se vuoi... ma penso che chrsitian sia in grado e possa decidere la linea editoriale del suo blog.

Mister... non ci siamo...

MaxPola ha detto...

Mi dismenteavi: simpri fuarce Udin!

volta ha detto...

MISTER
Si nasconde il Christian. Chissà se stasera sarà all'auditorium a sentire come spiegherà il suo candidato sindaco il fatto che anche lui è in una lista che lo appoggia.
Sono curioso, andrò di sicuro a sentire.
MAX
già detto. Ha aperto il blog per le elezioni e sono queste che ci interessano adesso. Ha fermato (non da solo naturalmente) lo sviluppo di un paese, ha rapinato un posto pubblico, si ripresenta candidato. Deve spiegarci (a noi che abbiamo votato Zonta alle ultime elezioni e che probabilmente non lo rivoteremo in queste)perchè ha fatto tutto questo. Non interferisco in quello che chiedi tu, tu non permetterti di interferire in questo campo importantissimo. Grazie

thermonuke ha detto...

El sit al nas cun 10 post duç mono argoment; dopo un si e un no, frico, politiche, furlan, politiche, trute, cumo nome argoments fur politiche. Di cuanche e a tacat a plovi mierde qualchidun al devi velu obleat a mèti un tacon. Ma al e' un tic tart. Usgnot j soj acje jo cun t'une maute nere cun scrit "thermonuke" in ros.

thermonuke ha detto...

A ce ore tachial el spetacul ?

thermonuke ha detto...

A ce ore tachial el spetacul ?

MaxPola ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
MaxPola ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
thermonuke ha detto...

Se tu olsis di alc che nol plas tu ses un provocator!

No si po di che duç e tirin pe gjachete les asociazions benefiches e an reclamin le paternitat: e fasin dal ben dut el an e dilu cumo no l'e nie di scandalos. No je campagne eletoral!

Al e just che a la fin dal campionat si vadi a ringrazia chei brafs frutz che giuin di balon tal spogliatoio; Al e' spirit sportif no campagne eletoral!

Asfalta che setemane chi al e' dome parcece prin al ere masse frèt: no campagne elettoral!

Lis ruspis sul cuel dal fum e lavorin par un progjet vecjo, no je campagne elettoral! (piaiur i fanai che si viodin mior)!

L'event informazovins no je campagne elettoral!

Us viot malùt ancje se come c'o ai vut mut di di a val ancje pai vuestris aversaris.

Maxpolece ha detto...

Ma ce tristerie di coments ta chel blog.
E po', un di chei doi criticons chi al mai metude le muse di cualchi bande, metintsi in zuc?
Facil criticâ cence vê mai fat ce che invezit al à, o nol à, fat Christian. Dificil al è vê une proprie opinion, une proprie ispirazion e seguile al cost di metîsi tes mans e tal giudizi di chei altris.
Onestamentri jo e Christian no si cognossin tant ben, ma lu amiri se no altri parce che al crot in ce che al fâs e al vâ indenant, ancje se nol è facil lâ ben a ducj!
Brâv Christian, tu si che tu ju âs i atributs, no chescj anonimos!
E po' tu ses ancje un omp oltre che un politic e tu scrivis ancje di altri, oltre che politiche, guai se fossin ducj limitats come chescj!
Une bussade

MaxPola ha detto...

scusa Ingresso... ma "CI interessano"... a cui???? Ti sintitu di scrivi a nom di duç chei che pasin par chi???

Anche a me interessano... anche se non voto a Majan, però se al met altris post cun altris argoments... e saran c***os soi no?
Nol è mica il blog dal comun di Majan!!!

Non parlarmi di cosa ha fatto a Majano negli ultimi 5 anni... stiamo parlando di questo BLOG.
Non puoi rispondermi "ha fermato il paese quindi cualsiasi robe cal fasi e iè sbagliade, anchje fevelà di balon". Non regge caro Mister...

se lui vuole aprire il blog per parlare di politica e poi cambia idea o vuole scrivere altro... credo possa farlo. se non ti interessa più, tu sieris el to browser e tu vas di un'altre bande...

tant facil...



se christian smettesse di parlare di politica, perchè non vuole più farlo, perchè lo ritiene sconveniente, perchè gli hanno proibito di farlo o per qualsiasi altro motivo, tu puoi benissimo giudicare Christian, non avere rispetto per lui, tutto quello che vuoi. Ma non puoi dirgli cosa deve scrivere...

E' il SUO blog... non il tuo e non quello della comunità di Majano...

MisterCoerenza ha detto...

Beh..che ci fosse un altro user a sentenziare se ci siamo o no...effettivamente non me l'aspettavo.Rimango sorpreso.
Sebbene si tratti dello user preferito dal nostro Christian (tanto da dedicargli un post) rimango sorpreso.
Io trovo fuori luogo sentenziare che un cittadino, sotto elezioni, chieda delle risposte ad un proprio amministratore o presunto futuro tale.
A tal proposito lo user thermo cita il fatto che il Nostro ha pubblicato dei volantini elettorali con riportati titolo ed indirizzo del blog...che lo abbia fatto per invitare la cittadinanza a parlare di Balon e Frice????????????????

MisterCoerenza ha detto...

La posizione di maxpolece è chiara ed esauriente.In qualsiasi modo ma la faccia Christian ce la mette ed io no.
Maxpolece hai ragione.

thermonuke ha detto...

Maxpola, va ben, pero' al di la de to nostalgje, ce che i prem di pui a chei che an metut i voi e i post su chist blog al e' altri. E lu vueli save di cristian o e an comunque alc di disi in argoment.
Quindi mi displas, lui al po meti la trute, la int i rispuind di politiche, lui al met el balon e la int j rispuint di politiche.
Posto che nol ul rispuindi al a dos scieltis:
siera il blog (e nol fasares une biele figure)
sfruta le atenzion che tal ben e tal mal chis blog al a riclamat.

Mi par c'al sta sielgint la seconde parceche si sta tabajant di lui e de so coalizion. Va di che qualchi voto al sbrisse a fuarce di cjarecà un e l'altri mentre chei che e vevin decidud di no votalu si divertiran a daj ju ma ale fin no gambin idee.

Cristian parce une volte a cjase o al oposizion no tu pensis di crea un spazio virtual a disposizion de comunitat par di ognun la lor: no un sit to ma une bacheche la che ogniun al puarte il so argoment e les sos istancis o lamentelis.
Ovviamentri controlade di un par di moderators, un par color magari:

Mi par che sares une idee gradide no!

MaxPola ha detto...

Mister... lo user preferito... ma se nancje no si cognosin... ci saremo visti due volte negli ultimi (e unici) 30 anni! :)

e cmq: io difendo il blog e la libertà per il gestore di scriverci quello che vuole. E immediatamente dopo la libertà di ogni user di leggere, rispondere o andarsene dal blog... Tutto qui!
Siamo su internet... non sul messaggero veneto.

Par me Christian al podares vè les idees di Hitler o di Satlin. E pos sei d'acordo cun lui, cuintri di lui o iundifferent (come che soi, viodut che no voti a majan). Però, in ogni cas, e difindarai simpri le libertat di scrivi, criticà, sintiles, meti le muse, fase sporcjà e discuti, su cualsiasi argoment. E cuant che chest blog no mi plasarà pui... no lu learai pui (ma no i domandarai di cambià argoments...)

Ma ce rabiôs che seis duç! Mi ves fat rabià ancje la morose!!! E atenzion che iè e vote a Majan!!! :-))))

ciao

MaxPola ha detto...

Bravo Thermo... le idee dal spazi par i cittadins e iè un'altre robe... e lì si podares fa un forum, par esempli...

thermonuke ha detto...

Maxpola tu che tu as un tic di mistir mi par di capi tu podaressis gjetaj les fondes cussi tu ti sintis un tic a cjase nomo?

cuso_di_cjan ha detto...

VAI PATRICK SEI TUTTI NOI

MaxPola ha detto...

Thermo, grazie pe fiducie, ma jo e soi un grandissim inconcludent...
:(

volta ha detto...

sarà bravo sarà buono il Christian ma non ha risposto a nulla. Un personaggio che ha rivestito un incarico pubblico e mai ha risposto delle sue azioni alla gente che gli ha dato il voto ha il dovere di farlo. Finisco qui perchè fra meno di 8 giorni sapremo tutto (e voglio proprio vedere se questo blog non verrà chiuso immediatamente dopo la sconfitta). Ripeto che una risposta la doveva e se non l'ha fatto nè sui giornali nè a livello locale vuol dire che una risposta non ce l'ha. E vuol dire che il suo comportamento era solo un rigraziare qualcuno per il posto pubblico regalato (mercoledì sarò a Tavagnacco e se ci sono strane cose del tipo che non esiste neanche il bando di concorso filerò dritto dal magistrato, quindi Christian ti conviene telefonare al comune di tavagnacco e dirgli di rispondere alle mie mail di richiesta). Si parla tanto di responsabilità, onestà e comportamenti integerrimi di chi ricopre una carica pubblica. Se a voi non frega nulla me si. Ma capisco che che vi distraggo dai giochi quotidiani. Non resta che andarmene e continuare altrove a chiedere risposte.

MaxPola ha detto...

ma quindi il motivo di tutto questo accanimento sta nel fatto che, a detta di alcuni, a Christian hanno regalato un posto statale in cambio di favori politici...? Ho capito bene?

Maxpolece ha detto...

Sono proprio curiosa di sapere, visto che davvero non ne so niente, qualcosa in + su queste accuse e minacce. Avrà il coraggio il signor Ingresso di rispondere qui davanti, alla nostra richiesta di verità?

mai domo ha detto...

Chei dis a chi o ai çialat dal di fur i commentos e no vevi voe di lasa la me impresion parce co vevi alc ca mi balinave…une sensasion che mi restave leint i commentos di duc
La int rabiose cule amministrasion esint di Majan, rabiose cul “triumvirato delle libertà”, smonade par chel “inconcludente” clima di manciance di rispiet e di baruffe dentri la maggiorance, e a çiapat le occasion di sfogasi tal blog di christian
Ma secont me chei “sfogos” a chi e varan nome l’”efiet” di “trasforma” chei personagios a cui e vin dite di dut par tre setemanes in “vittimes” che vegnin insultades… e Berlusconi insegna… il vittimismo ripaga!!!
No stoi disint assolutameni, christian, che tu tu stedis fasint la vittime, o stoi nome disint che i commentos plui “durs” purtop e son chei che ius daran le man plui grande fasint leve sull’”istinto materno/paterno” e di protesion pai plui tartassas che e vin duc dentri .
Buine giornade a duc

MaxPola ha detto...

ingresso... ma dai... ma jo no sai! Tu vegnis a fà une affermazion come che di prime ("vado dai magistrati") su un blog cal fevele di majan! Ma ti parial il cas????

Cjale, se tu vesis di vè reson, tu sbaglis a scrivi su chest blog une robe cusì grave. Và dai magistrats e no sta fale tant lungje minacciant un sul so blog! Ma ti parial??? Và fas une scrite in place cul spray alore, viodut che tu resonis cusì.

Se investe tu as tuart, o il to al è dome un sospiet, tu stas fasint veramenti un giuc "infame" e scoret! Parceche al è mase facil accusà in che maniere chi, par robes tant graves, une persone sul so blog. E inmò pui graf al è il fat che tu ti nascuindis daur dal anonimato.... tu minaccis sence meti la muse!
Ma ti rinditu cont di besol di ches robes chi?

thermonuke ha detto...

Maidomo ma pensitu che la int e sedi cussi stupide?
Tu vedars ce savonade che cjapin, tant a majan che a rome!

mai domo ha detto...

Thermo, chei dis a chi o soi lat a viodi in tune frasion l’incontro tra les listes che sostegnin Zonta e la int dal puest; une des primes domandes che e an fat al sindic a ere di spiega sules barufes cul triumvirato delle meraviglie… Zonta e Cozzi e an rispuindut che des piciules „scaramucce“ accadono nelle migliori famiglie. Il sior al a dite che comunque a iu tornara a vota te sperance che ches robes lì no tornin plui a sucedi…
Duc e podin pensale come che e an voe, chest al è il biel de democrasie, ma se fasin duc cusì… io no ai propite plui bales di viergi il giornal e par 5 ains sinti tabaa di Majan nome par ciacares, barufes e par inaugurasions di ches 4 robutis che fasin … che no vegnin a tabaami de liste civiche di suppuart che e darà equilibrio alle coalision, che no vegnin a dimi che la leghe chest colp e vigilarà, che no vegnin a dimi che cumo e son diventas duc bras e boins…
Io o soi stuf!!!... e par di plui pessimist!!!
Viodin ce cal suced usgnot tal auditorium tal incontro tra i 4 candidas sindics…
Mandi

thermonuke ha detto...

OGNI VOLTE C'O VIOT TONI O COZZI O CRISTIAN MI VEN PROPITE L'ISTINTO PATERNO E DI PROTEZION!

TU LE AS DITE PROPITE GRUESSE LE CAGADE!

thermonuke ha detto...

a ce ore???

mai domo ha detto...

a 8 e miege!!!

Sperin che ce co ai dite e sedi propite une GROSE CAGADE!!! sperin... il mont al'è strani

thermonuke ha detto...

Pero' tu mi as fate un tic di pore!

mai domo ha detto...

Mi displasares veti avilit thermo...
probabilmenti o sarai io un poc une rogne vue!
buine serade a duc...
Mandi mandi

jeur ha detto...

MAXPOLA
Vioditu che ti hai sburtat un bon "user ID" pe to femine.....
MHA, ca pui che tabaia di balon e vadi simpri sulle politiche!!!!!!!!!!
Parche no vadino tai post de che riguardi le politiche?
Sigur che INGRESSO a la rot propit i cojons cun ches accusis e o speri par Christian che al vedi fat dut ben che so fos in lui o mandares jo un biele e-mail a blogger par save cui ca le INGRESSO e denuncialu ai carabinirs.

Isal par cas gjelos che nisun a va a lei il so bog!!!!
No la vut neancje il tip par fini ce cal promet tai post!!

..."Nei prossimi posts, vedrò di tracciare, in linea di massima, le figure dei candidati"...

la che son????

Va gire le polente tai toi post e no sta vegji a chi tal post dal balon a fa gira i balons

SIMPRI FUARCE UDIN
CHE IL GALEON NUS FASI RESTA IN SERIA A

MANDI

MaxPola ha detto...

Camera: d'accordo cun te su tutta la linea...

MaxPola ha detto...

CAMERA... tu eris bielisim dai! :)

MaxPola ha detto...

Ohooo... INGRESSO al è sparit! al sarà dai magistrats :)

thermonuke ha detto...

INGRESSO No tu as fate une grande figure.

ff

Maxpolece ha detto...

Grazie camera! O cirivi un nick che mi plasès, grazie pe idee!!!

Ingresso: ce figurate che tu âs fat! Fanfaron e vonde!
Ancje se tu vedis di vê reson tu âs sparât un tic masse alt e colât come un piruç!
Hahahahahaha

viot di viodi ha detto...

n1 ingresso non mollare!

n2 maxpola e cameracaffè mi sameais doi fenoglitis

n3 mi par che ducj e scrivin di ce che e an voe indipendentementri dal titul dal blog.

n4 in chest moment les elession e son l'argoment predominant sia tal pais che in dute italie e di qualsiasi robe che si stei fevelant balon, ferrari, frice si finis simpri lì

n5 FUARCE UDIN!

Maxpolece ha detto...

Viot di viodi...viot di viodi ce che tu scrivis...io ju cognòs sia Camera Caffè che maxpola (che al sarès el me morôs) dal fenogliti tu lu varâs tu!
Abbasso Ingresso!

Christian Romanini ha detto...

Mandi Biele! simpri grintose! dut ben? no sta rabiâti, che tu ti fasis il sanc gherp dome tu! In fin dai conts tu tu sâs la veretât e chest al è ce che al conte! lasse pierdi che pal solit "la gjaline che e cjante e je chê che e à fat l'ûf" e mi riferìs a chel che al à fate la insinuazion...

MaxPola ha detto...

uhuuuuuuuu... viot di viodi!!!Adiriture "fenoglitis"!!
cumò mi soi ofindut, eco!

MaxPola ha detto...

Dut câs, jo e ai voe di sintì la repliche di INGRESSO!!! O lu ano già incarcerât par "diffamazione" :)

viot di viodi ha detto...

adamo ed eva e sin permalosus mi par? cmq o pensavi che une certe terminologije e fos ormai sdoganade viodint ce che al dis el president dal consei!
cmq e ses bras frus e mi ses simpri stas simpatics dunqcje no hai nissun problema a domandaus scuse!

MaxPola ha detto...

trancuil viot di viodi... no problem...

viot di viodi ha detto...

maipore o soi lat sul furlanist ma se tu mi dimi ce cirì di precis.
ps: mi atu tel iar di sere par cas?