07 aprile 2006

Ce sorte di soreli!


Dopo vê passade la joibe in muel sot de ploie (no ai mai viodude tante int al marcjât cun dute chê aghe come îr), vuê al è vignût fûr il soreli e par passâ il timp, rivât di vore, o ai dit: “Cumò o voi tal ort…” (mi vês mandât di tanti bandis…).
Ma mi soi visât che mi mancjave alc e alore o soi lâ in Trivià: jentrât li di Maxpola o ai zirât un tic pai scafâi, ma… Cuant che o soi passât dongje dal repart “palis di svangje” mi son vignûts i sgrisui pe schene e mi è passade la voie di lâ tal ort… Mi sa che o voi a comprâ la salate li di Olimpia…

3 commenti:

thermonuke ha detto...

Grassie christian.
Al e gia el secont post (e miec) ce tu mi laudis in prime pagjne.
Cence conta i ringraziamens tai comentaris.
O tachi a comovimi! A gasami!
A vigni bon!
A comovimi!

MA NO TU MI TACONIS NO TI VOTI BRUT MADRACC!

Christian Romanini ha detto...

Dut câs se ti ves di vignî un dubi... :)
Di politiche, dopo miezegnot no si fevele plui fin Lunis, ma o cirarai alc altri par passâ un moment achì distès...

Christian Romanini ha detto...

vonde politiche fin lunis dopomisdì