03 aprile 2006

Auditorium: 23.01 sierât il confront cui 4 candidâts sindics

Intune clime di coretece (come vie par dute la campagne eletorâl), plui voltis marcade ancje dai 4 candidâts, si è sierât il confront di usgnot. No le fâs tant lungje.
Mi à plasude la sale plene fin sul ultin.
Mi à plasût il fat che a àn cjapade la peraule ancje zovins.
No mi à tant plasude, ma o capìs che e sedi, la "claque", chei che a fasin tacâ a bati lis mans (sedi di ca sedi di là).
No mi à plasût che ancje i candidâts conseîrs a àn cjapade la peraule (sedi di ca sedi di là).
Par chest motîf o lassi che chei che no àn cjapade la peraule denant di ducj e puedin fâlu achì, e mi riferìs al public fûr competizion.
I gjornâi a fasaran la cronache de serade e o speri di rivâ a meti sù lis pagjinis in maniere che ancje chei che no àn stât a rivin a fâsi une idee.

90 commenti:

Christian Romanini ha detto...

A proposit di un forum istituzionâl che al è stât proponût. E je une buine idee, ma o pensi che meti un pâr di moderatôrs al sarès un limit. Cun ce criteri fasaressino passâ i coments? Al è il pericul che si fermi intune setemane e duncje o preferìs vê fiducie tal sens de misure e te automoderazion di chei che a scrivin... E po al è dimostrât che se o met sù une notizie, dentri si cjatin ancje coments che no si riferissin ae notizie ma a dut altri, duncje scusait se no contenti ducj. Ps. no mi plati daûr di un dêt: se no jerin lis elezions forsit nol nasseve (o la idee mi sarès vignude plui indenant), ma o pensi di continuâ ancje dopo, se no altri par lei i coments di themo, ingresso e ducj chei che a train cul canon :)
cence ofese, cheste e je une batude, ma la intenzion di continuâ ancje cuant che e sarà passade la buriane e je dute. mandi

jeur ha detto...

INGRESSO, THERMONUKE, MISTERCOERNZA chi scriveit ce che ves voe di politiche, no li dal balon.:)
Buine conference.
A chi no met bec.

thermonuke ha detto...

E je siguramentri mancjade le partecipazion de int. I supportes forsite masse sia di ca che di la.
O aj scrit un ore di un altri comment e cumo l'e lat pierdut....
MIERDE!!!
DOMAN!

cuchh ha detto...

caro christian, no vevi voe di scrivi tal to blog, come che no vevi voe di cjapà peraule iar di sere (scusimi ma o scrif el furlan come che lu tabai). Ma o volevi nome diti che se un si sint clamat in cause come minimo al è iust rispuindi e difindisi. e al'è ce che o ai fat iar di sere. Daltronde e ie stade une des tos a tirà fur le storie "BASTA BUGIE". Io no ai pore e no mi plati daur di sore noms stranis e come chi viodeis o ai doprat el sore nom che cognosin ducj. Dopo e sarà le int a giudicà....

stefano tuti ha detto...

Al di là di dut o pensi che al sedi util spindi dos peraulis par ce che al è stat iar di sere. O tachi cul dì ce che mi è plasut e cioè che ale fin e je stade le pussibilitat de bande di duc, ancje chei che scrivin a chi, di tabaja e di le lor. Purtrop no duc e an vut le voe di cjacarà e dì ce che pensin. Par cuntri o soj sigur che certes scenegjades, sia di une bande che di che atre, che al sedi clar, e podevin jessi sparagnades. Comunque o sin in campagne elettoral e el fat che seddi le concomitance dales elezions dal parlament al giue la so impuartance tal alcjà i tonos dal dibattit ancje parcè che le int andà plenis les scjatulis di propagandes e vie di lunc. Ce che mi è displasut al è che si sei dade pluj impuartance ales polemiches che al spiegà il programma e soredut cemut che si intint di realizzalu. Un compliment a Meggie par ce che è à dit sui problemas de statal, mi auguri che continui a portau indenant come che à fat fin cumò e i dis che cjatarà simpri une man pronte de nestre bande.

thermonuke ha detto...

O pensavi di cjata 100 comenz achi investe doi, corez ma di personis in liste.
Un pòc come jar sere.
La int no je intervignude, dome i supporter di ca e di la.

E je intervignude la Capelete ma ce aje domandat:
a la fin nuje, une domande sui generis, su le italiute, sule politiche spiciule, di critiche a duç e quatri. Mi à semeat strumentàl nome ad un colp teatral di une che a volut fa save che je. Mi sa che fasara tabaja inmo di je, che Diu i tegni une man sul cjaf!

El gjornalist: mi a semeat un poc in imbarac a gesti une discusion di cui nol cognosseve i temas. Al podeve preparasi un tic e fa domandis un tic plui significanz. Vigni su tant par mola un pèt al podeve sta a cjase e manda une des dos frices che son a Telefriuli, almancut e sclarivin el voli!

I quatri:
Doi e' an ametut che no son te competizion princial, e aspirin a pode ve un ruolo tal comun di tierce fuarce autonome.

Viodin:
Margarite mi à semeat un tic cun pòs argoments, an d'è un par che i stan a cur, su cui e a gia scombatut, ma se devente conseir e a di resona su dut el pais, mi a parut che sepi ben de Gjalie ma no de Poime o dal Cuar. E je stade corète sia cun Zonta che cun Molinaro, cun Patrick al è un tic di pui attrito ma no j'è lade mai parsore lis ries. No capis inmo parceche cor bessole visto che almancul in t'une direzion e cimiie, jo une idee tal gno jetut le ai vude ma la ten sot el cuscin.
Par dile cun t'un mut furlan:
"Ni che nase ni che puce".

Patrick:
Al a ribadit che al ul jentra a fa el mastin di guardie di chei che no si ricognossin tai doj aspiranz sindics.
Al a vude une cjatade spiritose, el sigaret, par glissa su un argoment che no j interessave.
Un par di batudis meritevul:
la rispueste ale capelete "se no tu lu as imparat in tanç agns di scuele no sta pratindi che tal insegni jo".
la seconde farmacie "no le fasin nancje cheste volte visto che vin un farmacist par bande" (le vevi scrite jo achi).
Mal spetavi plui combatif.

Lieto:
Tes premesses al pareve che jarsere al ves vut di ammaina la bandiere celeste e tira su che rosse cul falcet e marcjel.
Investe al è rivat e al semeave c'al ves cjolt el bromuro.
Al a vut bisugne dai supporters par gjavasi dal impaç di un par di domandes. Jo i crot che se i sondagios ti dan vincent j ultin votos tu as di domandau cul curtis tra i dincj e no riva cul ulif in man. Deludent e poc combatif.

Zonta: al a mostrat grinte e combativitat. Al a barbotat un tic cuanche si e tratat di spiega cemut c'al gabiara scuadre ma al a mostrat di ve i cojons par rispuindi ales acuses. Al a vut bisugne ancje lui dai supporters.

Mi continui a domanda parceche nol a doprat chiste grinte par cjapaus a pidadis tal cul TU COZZI e PESENATO.

Ma us a fat capi clar che no vares tant timp di fa i potes cun lui di gnuf!

Le veretat a je che se la puartais fur e podeis faj un monument (e gietaus vualtris tre tes fondes).

Parceche jar sere e an finalmentri duc capit che ses nome vualtris tre che veis ruvinat dut cule direzion di chel sior c'al sta in provincie.

O speri che quanche vais a durmi vulatris tre e sintiis el pes di chiste responsabilitat e che el vuestri capo al sepi che pai soi giucs al sta fasint pal mior pai dai les clàs dal cumun ale sinistre.

Jo o resti simpri un ostinat tes mes ideis:
I HAVE A DREAM: c'al vinci Zonta cun vualtris tre a cjase, c'al pierdi Pius in provincje e che sedin cinc agns meraviglios che dimostrin che e jere dome cause vuestre.

PARCECHE A MI VOTA A SINISTRE DOME PAR MANDAUS A CJASE MI ROMO TANT I COJONS!!!


I PENSARAI PARSORE!

PENSE ANCJE TU!

SOTAN!

thermonuke ha detto...

Parce no atu ribatut quanche ti an dat dal gjude e tu ses deventat paonaç? segno che tu as la cuscience sporcje!

barecocul ha detto...

O ai tant spetât el dibatit di iar sere e nome par iodi thermonuke! O ai tant cirût te bolge une maute nere cun le scrite rosse... nie!!!! Ma si podial creà tante atese e dopo deludi cusì les aspetatives de int!

A chest pont però mi ven dal cur ancje cualchi considerasion.
Le "sinistre" (che o identifichi cussì ancje se iur dà fastidi e tra un poc e disaran di sei di che altre bande)in efies a iè partide criticant le attual (e o speri future) aministrasion comunal. Al è stat dit che no an fat nie o di stes poc. In realtat dopo le rispueste di Zonta e an coret le smicje disint che le aministrasion e a fat tantes robes, ma guarda caso ches che no les vevin proponudes prime lor les an sostignudes dopo. Mi ven alore di domondami ce che an di criticà!
A mi mi pâr che Zonta al vedi fat ben ancje se no mi è plasut tant tornà a iodi certe int in liste cun lui (a proposit veiso iodût Toni iar sere?)
Al stes timp mi pâr che i proposis de cjampe e sedin precis di chei di Zonta. Alore parcè cambià?

MaxPola ha detto...

Thermo: grazie pe cronache...
no ai podut sintì nissun di chei che an partecipât iar sere... il messaggero chi in ufici nol rive :) e cusì e soi vignut a lei sul blog...
thanks!

Christian Romanini ha detto...

Intant Mandi Barecocul: benvignût!

Simpri pe cronache: Toni al jere denant tal setôr in bas a diestre (ce câs...) cjalant la taule dai cuatri candidâts

thermonuke ha detto...

No l'ere nancje Pius mi par.

E jerin li di Petròs
a tabajasi sotvòs
o li di Bertòn
a trama secesiòn
o forsit sul Broj
a preparà el imbroj.

Che non min vueli j ustirs che no centrin.

J speri che a Zonta i vadi drete e che al vedi doj boins cojons pai prossims cinc agns.

(o tabaj di chei jenfri les gjambes no steit a fraintindi).

S'o aj gambiat idee?
Forsit

Quant?
Jarsere
...

barecocul ha detto...

grasie! O ten a precisà che no vevi voe di fa polemiche, ma no lu vevi iodut pardabon. Nol'è tant alt...

Christian Romanini ha detto...

Max: il messaggero no ti rive in ufici... Nol è un mâl che nol sedi un ben.
O ringrazii ancje jo thermo pe cronache: ciertis robis lis condivît ciertis no... a proposit dal paonaç: se tu mi âs vedût rossut (jo ros? boh in efiets dopo îr, plui di cualchidun si domande ce che al vûl dî) al jere par vie che o sintivi la tô presince e o jeri emozionât... cumò o ai capît ancje jo: no âstu dit che tu jeris a un metri di me? :) e no sta rabiati masse: se tu scrivis tant dopo ti capite come îr di sere che nancje il to PC al vûl fâti publicâ i coments... o ise ancje chê colpe me?... :)

MisterCoerenza ha detto...

Ieri sera ero fuori per lavoro ma ci ho mandato mia sorella.Non ha avuto una grande impressione.Di nessuno.Al solito.Comunque con questo post vi saluto perchè sarò all'estero (sempre per lavoro).
In bocca al lupo a tutti ed anche a Christian.
E' vero, un blog che funga in qualche modo da vero sportello del cittadino è un ottima idea.
Cordiali Saluti.

thermonuke ha detto...

No je colpe to.
Dopodut ti ul ancje ben.
Tu as nome sbagliade strade.
Cinc agns di disintosicazion ti fasaran atri che ben.

E fra cinc magari tu ti presentis a Tavagnà.

Tu no tu molis.

Jo jarsere mi soj quasi ricrodut.

Se continui cussi Domenie o voti Zonta.

Ma sal sgare cheste volte el pit j'al spachi jo!

Christian Romanini ha detto...

mandi mister, grazie e dut câs ancje se tu vâs tal forest tu puedis continuâ a lei e a comentâ: cheste e je la fuarce di cheste place virtuâl... duncje bon viaç ma ten di voli maian

thermonuke ha detto...

La cjampe par ve plui consens e a pensat di tira dentri un pòc di centri.

E an volut ve un tic mancul di color.

Ale fin e son dèventas incolòrs.

Jarsere cuasi trasparens.

Mah!

Pensait ben a ce c'al a dite barecocul.

thermonuke ha detto...

Forsite e a reson le capelete: le sinistre e sa fa dome oposizion.
E son talmentri usas a fale che san fa ben dome che e e an pore di fa alc di diferent.

Un poc come l'Inter che nol sa vinci mai un casso.

Usti o aj tabajat di balon!

CHI NO SI PO GJUDE ISCARIOTE!!!

thermonuke ha detto...

E se par sbaglio Christian cun chist blog al tire su une quarantine di votòs che j bastin par la in consej.

Tocje che almancut i sentin dongje Partick che ogni tant i dei une strente di cojons!

Ce diseiso?

Christian Romanini ha detto...

cheste e je buine: o ai dite jo che al val la pene tignî viert il blog ancje dopo dal 10 se no altri pai coments di thermo ;)

cuchh ha detto...

mandi Christian, mi sint offindut parcè che tu i as dat el benvignut a barecocul ma no a mi (isal parcè che o soi di che atre bande?). A parte i schers io ò croot simpri che prime di giudicà bisugne savè les robes. O soi convint che chei che disin che o vin fate nome opposision cence sei propositifs no sedin mai stas a viodi un Consei Comunal.

Christian Romanini ha detto...

mandi Cuchh (in coinè Cuç) benvignût! scuse o jeri par telefonâti.
o concuardi cun te cuant che tu disis che cence informazion no si varès di fevelâ: al è plui di cualchi esempli ancje ator pai post e thermo al sa di sigûr di cui che o feveli...
par tant ancje par chest o ai gust che tu sedi jentrât ancje tu: plui cjampanis si sintin, plui si san lis robis: no che ducj a vedin la veretât ma almancul a vê plui elements un al rive a fâsi une idee... po ognidun che al pensi e al disi ce che al crôt. inmò benvignût!

Christian Romanini ha detto...

par che cualchidun altri no si ofindi: il benvignût al è par ducj, ancje a chei che dome a lein ma no àn voie di scrivi.

stefano tuti ha detto...

Permeteimi une considerazion general. Seben co soj de bande contrarie ale attual oposizion mi sint di dì chist. Une grande majorance è sta denant di une altretant brave opposizion. Chist parce che el ruolo de opposizion al à di jessi, secont me, chel di “pungolà” la majorance lì che chiste si sente masse. Se l’opposizion no fas nuje steit tranquii che le majorance no sudarà masse tal fa les robes… e di esemplis te provincje di Udin andè plui di qualchidun. Ce che comunque mi ha colpit iar di sere al è stat chest disimpegnasi de bande di Lieto dai partits di sinistre, un volè dì “no sin di sinistre” ( e lu à dite dos voltes mi par, diseimi pur se no je vere ma o pensi di vè capit ben) no mi ha fate une buine impression.

cuchh ha detto...

Mi permet ancjemò di di la me (e di chest o dis grassie a christian pe so "trasparence"). Cun Lieto e je le sinistre (Vigji al guide l'Unione e o croot che ducj e sepin di ce color ch'al è), el è el grup di Vivere Majano (no int di partit, ma int de societat civil che comunque si ricognos tal centro sinistre e lu ai dite iar di sere se si impensais), e je le novitaat de La Nuova Majano, lì che dentri e son ancje chei deluduts de attual maggioranse. Che no son di sinistre mi semee. Chest al iere el sens des peraules di Lieto. Ma tal pais i coloors no contin... Al conte ve voe di fa...

thermonuke ha detto...

Dut chest "buonismo" mi fas un tic stomi.
Visto che e je stade une ottime oposizion costrutive che cumo e ul governà.
E che no je di siniste (lu aj sintut ancje jo).
E che vin vut un ottime aministrazion cun qualchi defezion parce no si sono metùs ducj d'acordo par un candidat sindic unic ZONTA lasant fùr dome TONI COZZI E ROMANIN?

E j ere un idee no?


par cuch:
tu as spiegat tu ce che e je le oposizion jar sere.
Cumo no sta fraintindi.
O ul di e "saveis sta" ben ale oposizion.
Come che si le fas tu lu as spiegat ben tu.
Dut chi.

thermonuke ha detto...

Disin che le idee ancje e jere...

stefano tuti ha detto...

E' conte le voe di fa ma e contin altres robes che, mi auguri, è saran in mo' plui rinfuarcades di cumò te amministrasion che vignarà. I sbaglios è an di coventà par fa mior. Partant o soj convint che cui che al à sbagliat alc, steit tranquii che ae prosime al fasarà mior!

thermonuke ha detto...

Jo cuanche o dis une cagade o fas amende!

stefano tuti ha detto...

simpri che al vedi capit...
se no si po dì che "insegnà al mus al è timp pierdut e si riscje di infastidì la bestie"

thermonuke ha detto...

" a lava el muss si strasse l'aghe e ancje el savon"

thermonuke ha detto...

a segui Piuss si piert la muse e l' elezion....

Christian Romanini ha detto...

e une sisile no fâs primevere, e no esist plui la mieze stagjon, miôr un ûf vuê che une gjaline doman... cui indi saial altris?

barecocul ha detto...

Scusimi Cuch ma o crot che Lieto iesinsi già candidat cinc ains fa in rapresentance di une coalision che, come tu stes tu scrivis, e rapresente el centro sinistre, al continue a sei identificat come "leader" di chel pinsir politic.
Par trop che o sedi d'acordo cul fat che in t'un comun l'aministrasion e sedi fate di persones e no di politics, o crot ancje che ogni sindic al sedi sostignut di int che in t'un cert sens si ricjate te so idee politiche. Chest ancje se si trate di listes civiches. No mi par dal resto che le liste civiche e podi ritignisi apolitiche visto che a iè capitanade de Iesse (candidade pe Margherite a les elesions provinciai).
O crot che al sedi iuist ritignì Zonta un candidat pal centro djestre e Molinaro un candidat pal Centro sinistre.
Di sigur o soi d'acordo cun thermonuke che le robe mior par fa vinci les persones e no i partis e sares stade che di fa une liste uniche capitanade di Zonta e compresinve di dute che int che, come te cuch, e a fat e o speri e continuarà a fa tant pal nestri biel pais.
O soi majanes e o soi content di iessilu!

Robin Hood ha detto...

Thermo pense ben ce che tu fasis...ancje se tu giavis la zecche il cjaf al reste simpri dentri! Par me al ul gambiat e,dopo dut, di ce varesino di ve pore se vadin su chei atris? Zonta al tabaee di ve fat tantes robes: e sarà ancje vere, ma cemut sono stades fattes? Tal dis io: tant par fa e soredut par pode parasi il cul in occasions come che di iar sere. Se un al fas une cjase cun material di mierde e al dopre il skoch par tignile dongie a le domande "atu fat le cjase?" cui podal meti in dubi che le cjase no e stade fate? Io e auspichi che si tachi a tabaa di contignus e no dome di forme e soredut che chei che e tabain e sepin ancje concretizza! Io chest colp e voti di che atre bande, giavant un atri voto al cudumar dal blog, e lu fas pai motivs che ti hai dit parsore e parceche, a piel, mi semee che il stes Zonta nol ha voe di vinci e al'è clar che ancje Pius no lu iude parceche al sa già che al'è une vore difficil cal sucedi e nol ha voe di sputtanasi...comut eh...?

thermonuke ha detto...

Jo no capiraj un casso, o saraj ancje un patafebancs come che mi an dite ma o crot che Pius an vedi fates avonde chej cinc agns achi e nol vedi maj mostrade tante voe di daj une man a Zonta, anzite!
Al ere el capo dal "trio Pakaj"

Sicome e an tirat dongje di gnuf i trettrè jo no ai crope voe di votaju.

Semplicementri mi eri iludut di sintimi rapresentat di chej altris.

Volara di che jo o votaraj pal "cjan di guardie".
Al e une brute bestie, rabiosate, ogni tant al muart o al baùle tant par fa viodi c'al e un cjanat ma o cròt che cheste volte al coventi.

Magari mi sbagli ma:

a cjampe no mi rapresentin.

a drete e son tre di lor che no pos permeti che mi rapresentin.

La Maggie? cinc agns fa e a fat indigjestion di PES(enato) e al e mior spetà inmo un pòc par sei sigurs che e je vuaride.

Patrick nol sara el me sindic ideal ma come cjan di guardie o soj convint che al vadi benissim.

thermonuke ha detto...

Christian an saj incjemo unm proverbio:

MIOOR UNE BUJACE BESSOI CHE UNE TORTE IN TANCJ

Christian Romanini ha detto...

e jo indi sai un che al dîs "content tu, contents ducj..."

thermonuke ha detto...

Viod di toorna a daj une impiade al giucatul achi se no e restin dome jo e te.

Bute su alc di fuart.

Di provocatori.

Daj che tu ses bon.

Christian Romanini ha detto...

cumò cumò, ten dûr un moment...

Christian Romanini ha detto...

Stant che mi pâr che la poesie e plasi a plui di cualchidun, ve chi une robe biele che o ai cjatât: no je mê, ma di Federico Tavan, le torni a scrivi te variante furlane di Andreis, il paîs dal poete. E fevele di societât e politiche…

BUM
Nô inclaudâts
uchì
a scrive poesies.
E sigûr
che chista
e n eis poesia.
Eis la storia de un treno.
E soi sigûr
che su cheil treno
al era un barbon
un emigrant
un operaiu
una studentessa
un pare de famea…
E soi sigûr
che al barbon
al à la mê etât
cença dincj cença cjavei
e al rît e al vai
e a nol va di nissuna banda
e nol à nissuna valîs.
E soi sigûr
che l’emigrant
al à cincuantatrê ans
e al ven da la Gjermania.
E soi sigûr
che al va in Sicilia
e inta la valîs
na stecja de cjocolata.
E soi sigûr
che l’operaiu
al lavora a la Alfaromeo.
E soi sigûr
che al à cuarantadoi ans,
inta la valîs
la ultima paa.
E soi sigûr
che la studentessa
eis mitant biela
e à disesiet ans.
E soi sigûr
che a va a jode Roma;
inta la valîs
na machina fotografica.
E soi sigûr
che al pare de famea
al à i ociai
sessantedoi ans
un nevout de Bari
e inta la valîs
“la cena per i suoi rondinini”.
E soi sigûr
che i stan spietant alc
e i rît
e al tren al rît
e li valîs i rît
e la demograzia
platada sot i binaris
coma sempre
a rît.
BUM



E je un tic lungjute, ma a mi mi à fat vignî i sgrisui

barecocul ha detto...

Thermo o scuen dati inmò reson: l'Inter nol sa vinci mai un casso...

Sperin che ancje le sinistre e resti a fa simpri e nome oposision...

E po' le diferense si iot... cjale el Milan: al scuen vinci cun chel President ch'al a!

Robin Hood ha detto...

Thermo mi semee che il to resonament al fili un poc di pui, però secont me tu ti fissis mase sul discors ideologic: tabaa cumo di diestre e sinistre al fas quasi semea che a Majan tai ultins ains diestre e sinistre e vedin verametri lavorat, creant addiritture une classe dirigente pronte a governa un pais, che investe no esist!


Quindi, ce che stoi cirint di fa cumo io al'è resona no su ce che nol'è (une classe dirigent di diestre o sinistre, o di ce che tu as voe), ma su ce cal'è : e cioè sul schierament che al dà pui garanzies a livel di squadre (e no dome di sindic), dulache par squadre e intint un grop di persones c'al cuviergi dutes les competences che e coventin e che al lavoredi, savint sta insieme, par Majan.

Dato che in chest resonament par me no rientrin nè le Plos nè Patrik che in liste no an un grop di int in grat di soddisfa ceche Majan al domande, e restin dos alternatives.

E di ches dos mi reste une sole, parceche che di Zonta no ie squadre e lui nol sa fa l'alenador! I daresitu di governa Majan a che armata brancaleone de liste civiche, che te idee di zonta e vares le presunzion di arginà le liste politiche (a maggioranza piuzzi's men)par evita situazions mase pesantes di dominio dai partis(le savevitu cheste?)? E de liste politiche ce ditu? ise une squadre? isal un grup di lavor? si fevelino amancul e no dome par decidi cui cal'a di fa l'assesor? Le uniche che si podeve salva a e le leghe, ma no sai parceche si è ostinade a sostigni une situazion che qualchi bon an fa e vares condannat cence mieges misures!


Quindi e reste nome une soluzion che aè une logiche conseguenze e puitost di viodi di gnuf chel schifo cence futuro e voti pe squadre di Lieto!

...e speri amancul di veti dat qualchi spunto di resonament. Mandi thermo,e lasiti di che tu ses un grant!

P38 ha detto...

Interessans i commens che ho hai let. Patrick al sarà ancje une brute bestie (definile biele al sares mase impegnativ), al sarà ancje rabios, rognos, ma di sigur no l'ha il pel lunc tal cuur come tante int. E veis citat un cert Vigj che di sigur a l'è un comunist di firme ma no di fat (provait a contradimi cun argomens valis), e veis citat 3 persones che di cui 2 e son puares di spirit e le tierze, parone di chest blog a ie le pies, parcechè a l'ha simpri vaide miserie a fà l'amministrator di Majan, ma nol spieghe cui che i da i bees par fà le so bausarie pubblicitat elettoral par Majan in te radio BIRIKINA che è coste cjare . Bausarie parceche al insist disint che a l'è une voos libare. Libare a jè le so lenghe di leccà i cui che secont lui e contin. Ogni ben .

barecocul ha detto...

Mi displas Robin, ma io o crot -al contrari di te- che si a di restà ognun su le so "ideologie".
E o dis chest parceche tant a drete che a cjampe mi par che e sedin persones bules e competentes. Al stes mut tant di une bande che di che altre al è un grum di int che si è metude in giuc o sence cognision di cause o nome par une poltrone.
Cjalant ai proposis, come co ai già dite iar, mi par che a sedin i stes.
Se tu vuelis cjalà indaur, ancje lì mi par che tant un che chel altri e vedin fat dal ben (e a voltes cualchi capele!)
A chest pont mi semee che e vin dos listes gimules par tantes robes e che di conseguense e scuen prevalè in t'un cert sens le "ideologie" o almancul le idee di font che pui o mancul ognun al à: drete o cjampe.

Trop al cjan di guardie o crot che chest colp al rivi a ientrà in consei pardabon!

thermonuke ha detto...

O aj notat che iar 4.4 ales 14 e 43 o aj tabajat in t'un post di cojons "mi auguri cal vedi cojons, chei jenfri les gjames però".

Prime dal Berlusca.

Ustu viodi c'al sa el furlan e che ancje lui al cjape spunto di chist blog?

Christian ma ti rinditu cont?

Tu as di paiami par dutes ches che ti diis!

thermonuke ha detto...

O soj te foto. Se tu mi cognossis tu vincis el DVD de serade

barecocul ha detto...

Christian par plasè met une foto pui grande che no iot nie...

E tu Thermo danus qualchi indisi di pui..

Ti ai già dit che io lunis o soi lat al dibatit nome par iodi cui che tu ses! o vevi ancje le maute thermo fans club!!

thermonuke ha detto...

O stoi stampant lis majutis par domenie.

E lis schedis cul quint candidat sindic c'o sares jo.

S'o vinç mi vedeis el 10 sule terace.

Se no mi rivelarai ma a me mut.

(aromaj o soi gasàt come un butiglion di cocacola)

thermonuke ha detto...

o pues diti che chel che al podares cognossimi di plui oltre a cristian al e maxpola.

MaxPola ha detto...

Usti Thermo! Cumò e cjali di ce IP che tu scrivis e o ven a ciriti :))

thermonuke ha detto...

No val!
E la me privacy?

MaxPola ha detto...

Thermo alore mandimi une mail dai :)

barecocul ha detto...

Eh no Max, cussì nol val.... a iè int achì che e mur di curiositat e che a mandat le foto a analisà al ris di Parme par capì cui cal'è chel mito di Thermo!

Però tu podaresis publicà sul to sito les fotos di chel ultim dal an.. sperant che al sedi stat ancje Thermo...

Christian Romanini ha detto...

O ringrazii P38.
Prin di dut cui che al vûl al pues viodi sedi lis faturis sedi i paiaments.
Seconde robe: cui mi daial i bêçs? Ma cemût, cun dutis lis donazions che tu mi âs dât tu, p38? ti sêstu za dismenteât? ce chel al mancjave tu varesis di savêlu: mal à dât Berlusconi: jo i ai insegnât il furlan e i ai fat vê i sugjeriments su la terminologjie e lui al è vignût a cjolimi cul elicotar e mi à dit "Cribbio (che no si pues tradusi par furlan) Christian. Ti doi jo ce che al mancje...".
P38 (e varès di jessi une pistole che le faseve la Walther) cheste volte tu le âs trate masse gruesse....
Un fat al è: chel che al fâs al dâ fastidi e lis tôs (ma no dome)peraulis a son la conferme... Cence ofese ni rancôr.

viot di viodi ha detto...

n1 thermo se ti sint ancjemò a dì che le cappelette e à reson o ven su e ti buti ju le puarte di cjase!

n2 o pos capì che ti stedi sui cojons votà a sx par parà a cjase che ribine che si è imbaride tal comun di majan ma mi par che les alternatives a dx no ti mancjn ergo...

n3 complimens a chel c'al à organisat el incontro in che dì e a che ore!

n4 in merit all'incontro o hai notat che mancjavin tancj papavars che son stas al centro des lottes di podè comunal

n5 amancul in chest christian tu ses stat coerent e tu ses vignut a mostrà le to muse paonace fie de colpe e dal tradiment

silvioberlusconi ha detto...

forza christian non mollare chi ti critica è solo un COGLIONE! e come disse il nostro grande ispiratore ''la storia ci darà ragione''

thermonuke ha detto...

Viod di viodi:
n1 Jo o no ai dite che la capelete e a reson parceche e veve dome di fa teatro.
Pero lunis mi ves semeat rinunciataris... e par furtune che stais vincint...

n2 grassie ma o vevi capit e spiegat

n3 no sai cui ma di ce che an dite li, simpri so aj capit ben el incontro al e stat solecitat di Lieto, el orari no sai cemut concordat.

n4 al par c'al mancjas dome Pius, el tri pakaj al jere.

n5 o aj vedut ancje jo une orele viole.


PS
Lu aj dite jo che Silvio nus lejeve!
E al capis ben el furlan!

Christian Romanini ha detto...

e no ai scugnût nancje fâi tantis lezions... :)

viot di viodi ha detto...

thermo el pont n1 al'ere un schers
in quant ai papavars mi par c'al mancjave ancje cozzi e ciani o ao viodut mal?

ps mi par che ancje cheste volte no vin cjapat cui c'al'è ingresso ma o hai un bon sospiet

Christian Romanini ha detto...

dut câs Silviuti, lasse pierdi che no coventin peraulatis: no indi vin bisugne!

viot di viodi ha detto...

provait a digità - fallimento - su google e cliccà su - mi sento fortunato - robes di no crodi! s'al è un schers chel che lu ha fat al'è un genio!

Christian Romanini ha detto...

cognossint il Silvio, no mi maravearès che al sedi stât propit lui... o no?

Christian Romanini ha detto...

cumò o capìs inmò di plui: o sintivi une altre presince che mi à emozionât... thermo a un metri e viot_di_viodi... cui sa: jeriso sentâts dongje? mi pâr che la confidence tra voaltris no mancje...

thermonuke ha detto...

Christina tu as pierdut ogni freno!
Cumo tu tacaras a di che al e gno fradi gimul e tira fur la menade che ti aj fat io cun cameracaffe.
Jo cozzi e ciani ju aj vidus.
No vevi vidut toni ma mi an dite c'al ere. No aj vedut pius e mi par che nol ere. Se erin cussi dongje e confidens vevino bisugne di scrivisal achi? Di te no mal spietavi.

thermonuke ha detto...

O volevi di Christian no christina!

MaxPola ha detto...

Par viot di viodi: chel cal a fat che robe lì dal "fallimento" nol è un genio... al è semplicementi un cal cognos Google. Cumò mi met il cjapiel dal mestri: Google al classifiche i sitos internet doprant il "page rank" cal è un algoritmo che al ten cont di tantes robes, ma principalmenti de "link popularity" ovvero dal numar di link che puartin al sito.
Timp fa (amancul 3 ains) chei di Clarence (www.clarence.com, il portal fondat di Neri e Grassilli, chei doi che scrivevin e e disegnavin su Cuore) e an fat une robe simil: in pratiche ogni volte che scrivevin "miserabile fallimento" e fasevin linkà chestes peraules ale pagjne cule biografie dal President dal consei. In cheste maniere le link popularity di che pagjine lì par le ricerche "miserabile fallimento" e ere altissime e cuindi al ieseve par prim tai risultats di ricerche di google. Cuant che tu frachis su "mi sento fortunato" google ti mande tal prin sito che al cjate tai risultats di ricerche. Cuindi: la biografie di Silvio.
Nuie di gnûf, comnunque, parceche se tu fasis la stese robe cirint "failure" e salte fur la biuografie di Bush. I americans e son rivats prime di no :)

Le robe che mi stupis, comunque, e iè che il webmaster dal sito de presidenze dal consiglio nol sepi che par evità une robe dal gjenar al baste scrivi tai "META TAG" de pagjine internet META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="NOINDEX, NOFOLLOW" e Google nol cjate pui la pagjine....

Ce tante ignoranze... :)

Bon, chiusa parentesi e finide la lezion... scusait se soi stat pesant :)
ciao

thermonuke ha detto...

Ustie! O ai dite che tu eris un mago. Vise to pari che vue o voj a cjoli le svangje.

barecocul ha detto...

Ma el blog di ingresso isal sparit? o vevi gust di iodi se al veve gjontat le presentasion dai candidas ch'al veve prometut timp fa...

MaxPola ha detto...

barecocul: Ingresso al devi sei inmò dai magistrâts... al devi vele cumbinade gruese :)

thermo: MaxPari allertât! Mi fas une fotografie di duç chei che comprin pales vuè! :)

thermonuke ha detto...

S'al veve reson non veve di mola cusi.
Ma chi di lingua ferisce....

(ce schifo o stoj deventant bon!)

barecocul ha detto...

Po stai ch'al sedi inmò in tribunal... ma se si scljcè sul so nom cumò al ven fur "volta" e el so blog al'è sparit. Io di computer no capis trop, ma mi par che a confront di lui par dabon mago merlino al ere un pote (scuse thermo se ti ai robade le batude, ma e iè une des pui bieles che tu as scrit!)

MaxPola ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
MaxPola ha detto...

barecocul... al a semplicementi modificât il so profîl su Blogger e al a gjavât il link al so blog...
Tu podaresis falu ancje tu che no tu capisis trop di computer...

ma cualchidun aial tignût il link che al veve metût? jo no ai viodût il so sito...

barecocul ha detto...

se no sbagli al ere ingressolibero.blogspot.com

MaxPola ha detto...

Grazie! al ere propit ingressolibero.blogspot.com, però lu a sierât (lui o le finance? :))

si podin però inmò lei i post: i nostalgici e podin leiiu chi

Christian Romanini ha detto...

Maxpola: masse fuart, mi è za vignude jù une lagrime di nostalgjie...
come che al diseve Fellini: "Amarcord"...

Christian Romanini ha detto...

thermo: jo no met ator insinuazions... no volevi ofindi ni te ni lui... no tu deventarâs migo permalôs: nol è di te, sumosù!

thermonuke ha detto...

Tu sas che ti ul ben!
E o vares gust che tu cjapassis "une pàladè" (no di votos naturalmentri).

thermonuke ha detto...

Max tu ses veramentri mago dal masanin!

Robin Hood ha detto...

Barecocul, il fat che ognun al vedi di resta de so ideologie nol fas une plee, ma chi e stin tabaant dal mut mior par fa la indenant Majan e no dal duce, dal che o dai lor surrogas! E a mi le coalision di centrodestra a Majan no mi da nisune garansie, parceche se veramentri Zonta al veve a cur il pais al lasave a cjase chei che lu an criticat e che i an creat nome casins! Pensitu che tal cas cal vinci ,conche e saran di assegna i assesoras nol sucedi di gnuf un casin? Magari chest colp e varan le intelligenze di rangiasi tra lor cence clamors esternos, ma te sostanze e varin di gnuf une amministrazion paralizzade!

barecocul ha detto...

Robin Hood: io no vevi voe di fa un discors ideologist e in astrat.

A mi però mi par che les dos armades pui grandes (che di Zonta e che di Molinaro)ae fin e sedin compagnes par tantes robes.
E sicome che le garansie di vivi ben i prosins cinc ains no po danusale nissun dai doi, o preferis continuà a dà le fiducie a cui che le ai dade fin cumò, sperant che nol fasi pui capeles. Puitost che rischià o ten le bestie che o cognos di pui! Dut achi!

Trop al discors dai tre o pensi che Zonta al vedi dade une biele rispueste lunis di sere. Di cemut che le ai capide io, Zonta al a dite che el fat che lor tre e continuin a sostignilu al dimostre che e an capit di vè sbagliat (o di tignì a le poltrone a seconde di ce che veis voe di pensà). Zonta di bande so (che secont me a Majan i ten pardabon) iu a rimetus in liste (contant ancje sui votos che lor e podin puartai) forsit cun le sperance che e sedi le int a confermà une decision che il sindic al veve cjapat tal cors de so aministrasion, e cioè che stedin a cjase.
In cas contrari mi par ancje ch'al vedi fat capì di vè fat cressi avonde i cojons (peraule che e và un grum di mode) par tigniu in rie.

No vessial inmò di bastà o crot che e varin ancje un bon mastin in consei!

Mandi

MAIPORE ha detto...

VIOT DI VIODI

Va a viodi il blog dal furlanist

viot di viodi ha detto...

maipore o ai stat sul furlanist ma dimi ce lei di precis parceche ajè tante robe

ps: setu chel ch'al'à smenteat di cjoli i uus?

viot di viodi ha detto...

maipore o ai sbagliat post e cul copia incolla

viot di viodi ha detto...

cheste volte no hai sbagliat o soi nome rincojonit e o ai tornat a sbaglià post

viot di viodi ha detto...

dato che il post su wojtila al'è già stat gjavat o volevi nome visà ''vergognati'' che i ahi rispuindut e ch'al pò lei le rispueste accedint a l'archivi!

Christian Romanini ha detto...

ducj i post no vegnin gjavâts, ma a van in automatic tal archivi...

viot di viodi ha detto...

n1 ce che al'ere di dì, al'è stat dit. ce che al'è di fà lu viodarin di martars in denant. o soi entrat in chest blog fasint i complimens al so titolar e in te stesse maniere mi congjedi.

n2 mi dislpas so soi stat masse dur o mal interpretat di qualchidun ma no jè tristerie a jè nome une sane e genuine esuberance.

n3 viodet di no fa capeles cun che menade dal voto disgiunto!

n4 vait a votà che podè esprimi el propri parè al'è impuartant. a no nus samee une robe normal ma tante int in tal mont no pò falu

n5 fuarce udin e mandi a ducj

ps: mi romp veramentri i cojons no savè cui c'alè ingresso

Christian Romanini ha detto...

Viot di viodi: grazie di dut e ten presint che cheste iniziative e larà indenant ancje dopo. Duncje o varessin gust (jo sigûr ma o pensi ancje altris) di leiti ancje plui indenant. se no altri pe "analisi dal vôt": apontament lunis di sere par viodi des politichis.
Intant a son za tacadis lis previsions...

Di politiche, dopo miezegnot no si fevele plui fin Lunis, ma o cirarai alc altri par passâ un moment achì distès...
a prest