01 aprile 2006

Di Maian a Milan: Maxpola


Stant che cualchidun si è lamentât, ve chi une segnalazion che mi à fat Maxpola. Nol è sparît, dome che al è un tic cjapât: ve chi.
Dut câs, chei che no son inmò stâts a dâ un cuc al so sît, us segnali il leam chi in bande: a mi mi fâs murî di ridi cheste sezion...

31 commenti:

Alessandro Venuti ha detto...

Per termonuke. Prima che l'articolo sulla serata in castello a Susans vada nel dimenticatoio, dagli un'occhiata che ti ho risposto. Ah..c'è una domanda anche per Christian. Agli altri scusate l'intrusione in questo nuovo argomento.
Mandi, Ale

MaxPola ha detto...

ciao Alessandro! :)
dut ben?

MaxPola ha detto...

Christian, e soi content che ti plasin las mes storiutes! :)

Pense che cuant che lavoravi a Lycos mi paiavin ancje par chel! Sì parceche in pratiche e scrivevi las newsletter (450.000 iscrits!!)par propmovi las gnoves sezions di lycos (tu varas capit dai "racconti" che mi riferis a sezinos di lycos che cumò no esistin pui). Sicome mi stufavi a scrivi une volte par setemane lis solitis 4 riis promozional, une dì e ai scrit il prin racconto e ai mei capos al è plasut... e cusì al è nasut Max Pola :)
Pense che cuan che ai scrit "investire nel mattone" par promovi Lycos Casa mi an rispuindut in tanç domandantmi se podevi cjataur le cjase a rome o a milan :))
Biei timps!

Grazie par il link!
mandi

Christian Romanini ha detto...

dibant grazie a ti che tu mi âs fat fâ une ridade

Alessandro Venuti ha detto...

Mandi Maxpola, dut ben grazie.L'unic fastidi al'è che qualchidun al pense che i events che e ai organizzat cumo e vedin atres finalitas. Cert, il periodo si preste a chest tipo di considerazion, ma cjalant le proporzion des dos robes, event a Salisburgo/Susans par un puest a conseir di Majan, beh...mi semee un poc eccesif pensa che un al organizzi dut chest cun che finalitat(se un al ha idee de mole di lavor che a è daur), e chei che e son stas e podin riferi che nol'è stat fat nisun intervent mirat o fazios.Anzi, e ai cirut in duc i mus di evita speculazions su chest, e o soi content parceche cusì al'è stat e parceche chei che son vignus e an capit le filosofie de iniziative e soredut i ospis de austrie dal club soroptimist (associazion internazional che e a une storie e dai principis ben clars in materie di etiche che no si maride cun nisun prime di vei fat le radiografie...il sito italian al'è www.soroptimist.it ) no viodin le ore di torna a fale e nus spetin lasù di lor a Salisburgo. Se il fat di save fa certes robes e di ve chei contas a è une colpe, al'ulara di che o soi colpevul. Ma a è une colpe che mi ten vulintir e che o soi ben dispost a condividi cun atris...e andè pui di qualchidun che lu sta già fasint e che nol centre nie cun le politiche e cun majan, ma che al di là di dut i crot e mi da une man!
Mandi Maxpola, e scuse il sfogo.Fas save se tu passis par Majan che e ai gust di vioditi par valuta se a è le possibilitat di sviluppa alc des tos gnoves bandes. Buine gnot, Alessandro

Alessandro Venuti ha detto...

Christian, aspetto una risposta...

MaxPola ha detto...

Alessandro, no sai ben le storie di chel evento che tu contis tu, ma e sai une robe: che cualsiasi robe che tu organizis a Majan tu ses "soggetto a critiche". Simpri! Cal sedi balon, otave di Pasche, corse in biciclete o robes pui grandes. E ti feveli savint ce che dis parceche, come che tu sas, ancje jo e ai fat alc a Majan (dimi che tu ti impensis che senò mi ven di vaì :)).

Ti doi reson su un'altre robe: un puest in comun nol val Salisburgo-Susans. E sint la int che si scjalde su chest blog e o ai gust parceche mi divertis un casin. Ma ales voltes mi domandi parcè dute cheste "verve", dut chest accaniment... Par un puest di conseir a Majan, trops votos coventarano? Bo! Ma no pensi tanç... Insome, une famee numerose forsit e rive a tirà fur un puest in comun no? :)

Tignin le aggressivitat par i derby SS463-Susans... ti impensitu?
Lì sì che ere dure! :)

jeur ha detto...

Ben fevelade, maxpola.
Jo mi visi ben dai derbi e ce agonismo ca l'ere oltre che tal campo acje su les 'tribunes'.
Venut va indenat come che tu pensis just e no sta cjalati daur. Ongni iniziative che fas vivi majan e je ben acete, certe int e tabae e tabae ma no fas mai nuie.
just o sbagliat cal sedi amancul tu as provat a fa alc e no tu ti ses nascuindut cu le muse (e chel ti fas onor).
e po, Majan tu lu cognosis ben. A le cusi un colp ti pompe e un colp ti bute iu.
Fuarce e coragio. Mandulis

jeur ha detto...

Ben fevelade, maxpola.
Jo mi visi ben dai derbi e ce agonismo ca l'ere oltre che tal campo acje su les 'tribunes'.
Venut va indenat come che tu pensis just e no sta cjalati daur. Ongni iniziative che fas vivi majan e je ben acete, certe int e tabae e tabae ma no fas mai nuie.
just o sbagliat cal sedi amancul tu as provat a fa alc e no tu ti ses nascuindut cu le muse (e chel ti fas onor).
e po, Majan tu lu cognosis ben. A le cusi un colp ti pompe e un colp ti bute iu.
Fuarce e coragio. Mandulis

Alessandro Venuti ha detto...

Ehh Maxpola...mi impensi dal derby...in campo si giuave cun agonismo, qualchi volte si entrave pesant, si sfottevin prime e dopo, però ale fin denant di une bire le squadre e deventave une sole!Pecjat che cumo cui chilos che e ai butat su cule ginnastiche di bar a la in campo aiè durute...ancje se torna a fa un "vecchie glorie" mi stice...ovviamentri le robe e sares vierte ancje a chei che e stavin in "tribune"...Ce discors nostalgic però...utu viodi che e stin deventant vecjos...

Alessandro Venuti ha detto...

p.s. Max no sta vai che mi impensi no dome dal balon, ma ancje des atres robes che tu as fat...a proposit no vino di organizzà un mega ultin dal'an a Majan?

polente&frico ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
Alessandro Venuti ha detto...

Per Christian. Alla domanda che ti ho fatto nello spazio che hai dedicato alla serata di Susans (nell'archivio di marzo)non hai risposto. O meglio, hai risposto indicando solo il link dell'artista. Se permetti è come se ti chiedessi cosa ha fatto l'udinese e tu per risposta mi mostrassi le foto dei giocatori...è un messaggio che va come minimo spiegato. Se poi la spiegazione, oltre al fatto che non riusciva a garantire continuità nell'apertura e chiusura della mostra, è che fa opere "strane", beh...allora a maggior ragione dimmi perchè prima lo hai scelto e poi lo hai scaricato a meno di un mese dalla mostra (lui vive di quello e puoi capire che qualche problemino può averlo avuto). Comunque se mi rispondi bene, altrimenti prometto che non ti disturbo più. Tengo a precisare che non ho nulla contro di te e che anzi apprezzo l'impegno che profondi in questo blog e sono convinto che la possibilità di confrontarsi liberamente sia fondamentale per ragionare sul futuro che a quanto pare sta a cuore a tutti.L'importante però è confrontarsi. Mandi Christian, Alessandro

Christian Romanini ha detto...

Alessandro, no tu mi disturbis e nancje jo o ai nuie cuntri di te.
Tu stes tu mi insegnis che se tu fasis o se no tu fasis, tu scontentis simpri cualchidun.
Ti visistu lis insinuazions che ti àn fat cualchi zornade indaûr? Ma ancje tu in chescj ultins coments tu âs taiât e cusît dut tu :)…
Se tu âs gust di continuâ, nuie di plui ben, anzit, ancje jo o pensi che plui alc al bol te cite clamade Maian, e plui ben al è par ducj.
Dut chi. :)
Par cui che nol cognòs Walter Bortolussi, ve chi inmò une volte il link: Walter Bortolossi

thermonuke ha detto...

Alessandro, ti aj rispuindut tal link de serade.
Lei ben ce che o ai scrit prin e ce c'o aj rispuindut.
Ancje altris in post successifs e' an vut qualchi dubit, ma no sule to iniziative.
Comunque jo ti ai rispuindut!
Jo!
E Christian?

MaxPola ha detto...

Alessandro mi stice ancje a mi un derby "vecchie glorie"... e già il fat che si scrivi "vecchie" denant di "glorie" nus dà il dirit di sei nostalgics :-)

Par il ultim dal an... si podares ancje fà! Cjale, che lì e iè le uniche iniziative dulà che no vin vut critiches (o amancul no mi son rivades) parceche ere une robe "privade" e dute par zovins...

Ma jo e ai una "chicca" per i più nostalgici... un DVD cui filmats de seconde fieste in ciscjel dulà che si podin viodi molte facce note cun 10 ains di mancul.
Si viot il bon CameraCaffè cun un abbigliament di motaro, Alessandro cule so biele gjachetute, jo che semei il camerir di un bordel cecoslovac e une schirie di int vistude in perfetto stile anni 90.

Magari e fas cualchi screenshot e o pubblichi lis fotos sul gno sito... ce diseiso? :)

thermonuke ha detto...

tu svelaresi le muse di cameracafe.
Jo e altrisi e saresin curios ma lui no saj s'al e d'acordo.

MaxPola ha detto...

bè, no scrif mica "cameracafè" sot de fotografie... e scrif il so nom (o sorenom).
Chel che lu associe al "camera" al vinç une copie dal DVD :)))

PS: crodeimi, nol ere l'unic vistut di motâr...

thermonuke ha detto...

Vai che le inc jo!

MaxPola ha detto...

thermo, magari tu ti cjatis ancje tu... no? Eritu ale fieste?

Alessandro Venuti ha detto...

Thermo ti hai rispuindut di che atre bande. Pal discors cun christian come che o ai scrit no tornarai pui in argoment. Une rispueste mancjade e val pui di une rispueste. Par Maxpola...e speti cun ansie les fotos...

Angelo-Dreosti ha detto...

Mandi a dut il blog in primis a Christian che cun cheste iniziative a la fat si che amancul si feveli liberamentri di ce che le int e percepis tal aiar a Majan.
Mi displas per te Christian che tu sintis tantes critiches, anche parceche che di quant che si cognosin tu ti ses simpr dat da fa par Majan e pe int di Majan, però bisugne ameti che in tai ultims 5 ancjs les robes non son lades veramentri ben! Siguramentri no parceche e mancjavin les idees e les energjes, ma pluitost parceche no ves savut metisi dacordo fra di vuatris e ognun al'è stat mase orgoglios par fa un pas indaur.
No ientri tal merit di ce chal'è stat fat a Majan, parceche e podaresin fevelà par ores, ti dis dome che se ancje al'è sta fat alc...si podeve fa tant, ma tan di plui.
Lasin che decidi le int dal comun cui che al varà di guidà Majan tai prosims 5 ancjs.Io e fas un "in bocje al lof" ai candidas di ducj i schieramens, ma e promet une robe....se e al ves di torna a vinci Claudio e mi tocje viodi ancjmo barufes come prime...e ientri in comun e us cjapi a pidades tal cul ducj!
E ai voe di saluda ancje Maxpola, al'è une vite che no si viodin...ma ormai lui al'è diventat un citadin di Milan...
Come che al diseve il bon Venuti, e podaresin cjatasi par fa une rimpatriate e magari un derby di balon come ai vecjos timps...dome che no sai se qualchidun al rive ancjimo a cori...mior poasi durman al banc!Cui cal'à voe di capi al capis...
Mandi

MaxPola ha detto...

Agnul!!!! Ma mandi!!! ;)
Ce gust sintiti ancje te! Mi ven cuasi nostalgie di cjase!!!
Come cal a dit un notissimo rappresentant de SS463 che ai sintut par mail dopo un biel poc di timp: "al è pui facil cjatasi su internet che in place a Majan".
Dai, organizzin la rimpatriade... poas tal banc...

PS: Agnul, tu ses ancje tu ta chel DVD de fieste in ciscjel! :)

stefano tuti ha detto...

Mandi Angelo cemut? al è tant che no si vedin

stefano tuti ha detto...

Mandi Alessandro, approfitto del post, Christian non volermene, per farti i miei complimenti per quanto stai facendo per Majano.

Alessandro Venuti ha detto...

Mandi Stefano e grazie pes bieles peraules, però i complimens no vadin nome a mi. Se no fosin persones come Angelo e Maggie (pui dutes ches atres che e crodin tai progiets che o puarti indenant e che in maniere disinteressade mi dan une man)e podares fa ben poc. E tu sas ben che in chest discors le politiche no centre e che anzi nus a simpri ostacolat fin al pont di riva quasi a fanus rompi le amicizie! Par furtune che e vin capit ce c'al ere pui important...

Alessandro Venuti ha detto...

...Agnul alludevitu a qualchidun in particolar a proposit dal riva imò a cori?

jeur ha detto...

MAXPOLA chel che mi ricogjos mi pae une cene!
E tu has reson, o semeavi propit un montanaro!

Sperin che no mi bechin va, che ale divertent ancje resta anonimos quant che non si isulte o si accuse.

thermonuke ha detto...

Motaro no montanaro!
Pimpinel!

thermonuke ha detto...

Tant ti bechi di stes!

MaxPola ha detto...

Camera, ti metarai la mascherine sui voi come tai film porno... cusì no ti cognos nissun! :)