13 maggio 2014

ROMANINI CANDIDÂT 'SOCIAL' PAL COMUN DI CJAMPFUARMIT 2.0

Us met chi il comunicât stampe che o ai mandât ai gjornâi.
Tal test o ai metût in evidence cualchi concet che za di agns o ai metût in vore.
La politiche e à di jessi servizi al citadin e propit par chest i social network a son un dai principâi imprescj tes mans dai eletôr che a puedin dialogâ in maniere direte cui propris rapresentants se chescj no àn pôre dal confront. Jo in chescj agns o ai dimostrât di no tirâmi indaûr, anzit par me al è stât une vore util par rispuindi aes necessitâts dai citadins.
O ai screade una pagjine Facebook (fanpage "Christian Romanini in comun a Cjampfuarmit") e doprant ancje un profîl Twitter (@romanini77).
O ponti cun grande convinzion su lis gnovis tecnologjiis a servizi de popolazion par un "OpenMunicipi Cjampfuarmit 2.0".
O ai acetade la candidature pe Lega Nord parcè che tal prin puest dal nestri program eletorâl pal Candidât Sindic Andrea Bacchetti e je la centralitât de persone: coinvolziment, partecipazion, confront e duncje il dialic cul citadin no son dome un slogan. Cun Facebook e Twitter, ven a stâi cuntun sempliç click, o dialogarai in maniere costante cui citadins, come che o ai fat fin cumò.
Lant sui miei canâi web o cjatarês i ponts principâi de mê campagne eletorâl, in particolâr il dialic cu la citadinance, la sigurece des fameis, la cuistion "viabilitât" (lis cussì clamadis "bretelle"), la culture e la identitât furlanis.

VE CHI LA VERSION PAR TALIAN
ROMANINI CANDIDATO 'SOCIAL' PER IL COMUNE DI CAMPOFORMIDO 2.0



"La politica deve essere servizio al cittadino e proprio per questo i social network sono uno dei principali strumenti nelle mani degli elettori che possono dialogare direttamente con i propri rappresentanti se questi non hanno paura del confronto. Io in questi anni ho dimostrato di non temerlo, anzi mi è stato utilissimo per rispondere alle necessità dei cittadini". Christian Romanini, già assessore e consigliere comunale dal 2000 al 2011, inaugura una propria pagina Facebook (fanpage "Christian Romanini in comun a Cjampfuarmit") affiancandola ad un profilo Twitter (@romanini77) . Da anni attento alle nuove forme di comunicazione e protagonista della blogosfera in lingua friulana (tiene anche 2 blog: quello personale www.christianromanini.it e "Tiere dai Paris" sul Messaggero Veneto), ha scelto i social network come prima piazza per presentarsi agli elettori per le elezioni amministrative per il rinnovo del consiglio comunale di Campoformido dove abita dal 2011. Romanini punta con grande convinzione sulle nuove tecnologie a servizio della popolazione per un "OpenMunicipio Campoformido 2.0”. "Ho accettato la candidatura per la Lega Nord - spiega - perchè al primo posto del nostro programma elettorale per il Candidato Sindaco Andrea Bacchetti c'è la centralità della persona: coinvolgimento, partecipazione, confronto e quindi il dialogo con il cittadino non sono un semplice slogan. Con Facebook e Twitter, ovvero con un semplice click, dialogherò costantemente con i cittadini come ho fatto finora". Sui propri spazi Web Romanini presenta quotidianamente i punti principali della sua campagna elettorale, in particolare il dialogo con la cittadinanza, la sicurezza delle famiglie, la questione "viabilità" (no alle "bretelle"), la cultura e l'identità friulana.

Nessun commento: