10 agosto 2010

Furlan is better! Peraule de Ministre Sandra Pizzolitto

Il numar da "La Patrie dal Friûl" di Avost, mês che pal solit al viodeve i nestris emigrants a tornâ a cjase, si vierç cun Sandra Pizzolitto Pupatello in cuviertine, origjinarie di Morsan des Ocjis, ministre furlane dal cumierç e dal disvilup economic de provincie canadese dal Ontario, che cun onôr e grant plasê o ai intervistât. La ministre Pizzolitto, che e fevele furlan e inglês, e à declarât «Il furlan al pues deventâ la “lenghe francje” parcè che o pensi che cuant che i Furlans si cjatin pal mont, chest al è za un pas in plui: il fat di vê lis stessis origjins al permet subit di jessi in sintonie. E al jude ancje i rapuarts economics parcè che tu ti sintis za de stesse famee». E à ancje zontât «Il Friûl al podarès jessi la puarte de Europe pal Canadà», dimostrant cussì che tignî cont di identitât e lenghe furlane al pues vê efiets positîfs impuartants ancje dal pont di viste economic.

FRACAIT CHI PAR LEI DUTE LA INTERVISTE

1 commento:

Christian Romanini ha detto...

Un numar, chel di Avost che al continue a fevelâ di emigrazion cuntune altre interviste a Pieri Pittaro, president di Ente Friuli nel Mondo e une photogallery storiche, gjavade fûr propit dal archivi dal ent di borc dal sâl.
Pes rubrichis si ricuardin lis pagjinis internazionâls su Austrie, Slovenie e popui cence stât in Europe, la pagjine tecnologjiche su lis novitâts in Internet par furlan e la rubriche dedicade ae leterature. Il gjornâl si siere cul viaç a Sant Jacum di Galizie contât midiant lis pagjinis scritis di pre Beline “A Sant Jacum, là che al finìs il mont”.
Tal archivi dal sît www.lapatriedalfriul.org si puedin lei ducj i contignûts de riviste fint al mês passât. Si ricuarde che “La Patrie dal Friûl” si le cjate tes miôr librariis e ediculis o si ricêf a cjase par abonament.