09 gennaio 2010

Contis curtis tal vagon

Il Sportel pe Lenghe Furlane dal Comun di Remanzâs, in colaborazion cu la Ostarie Leterarie “Contecurte” e inte suaze dal program invernâl inmaneât dal Assessorât pe Culture, a presentin joibe ai 14 di Zenâr dal 2010
aes 20.45 il secont apontament de rassegne CONTIS CURTIS TAL VAGON.
Si trate di un cicli di cuatri apontaments – la seconde joibe di ogni mês, fin al mês di Març – dedicâts ae leture par furlan intune curnîs pardabon sugjestive: il vagon di tren dal Laboratorio di Sant Urbano, in vie della Stazione, 42 a Remanzâs.
Un vagon dal 1920, di fature ceche e restaurât di pôc, al da ospitalitât ae Ostarie leterarie di Contecurte che, di virtuâl e devente finalmentri reâl in compagnie di ostîrs e camarîrs, stuzighets e lis contis curtis dai aventôrs.
Contecurte al è un blog (http://contecurte.splinder.com), une Ostarie Leterarie virtuâl li che, propit come intune ostarie reâl, si dan dongje i clients plui varis, ognidun cuntune sêt diferente e ognidun pront a contâ la sô storie e a condividi i siei pinsîrs cun chei altris aventôrs.
Lis seradis a àn un teme diviers daûr dal gjenar des contis. Dopo lis Contis par spaventâsi dal mês di Dicembar, chestis lis datis a vignî:
Joibe ai 14 di Zenâr aes 20.45 _ Contis par maraveâsi
Joibe ai 11 di Fevrâr aes 20.45 _ Contis par divertîsi
Joibe ai 11 di Març aes 20.45 _ Contis par rifleti
Dal moment che il spazi tal vagon al è pôc, si consee di prenotâ il puest li de Biblioteche “G. Missio”
tel. 0432 668750.

Nessun commento: