05 marzo 2008

Assemblee de Pro Loco

Come che o ai za anticipât la setemane passade, vinars ai 7 a lis 20.30 li dal salon centrâl dal palaç des Associazions in vie Zorutti 4 si davuelzarà la assemblee gjenerâl de associazion Pro Majano.
Si preanuncie un grum di iniziativis par chest Festival 2008 e o speri che e vegni confermade une cierte vôs che e zire par Maian...
Si viodìn a la assemblee.

6 commenti:

ninine ha detto...

Invidaiso ELTON al Festival!?!?!?! =)

Christian Romanini ha detto...

mandi Ninine
eheheh... no, no si fevele di Elton, ma si fevele simpri di musiche...

ninine ha detto...

=(

Christian Romanini ha detto...

Biele assemblee de proloco.
Clime plui seren dal an passât cuntun biel discors di Daniele Stefanutti, il president che al à dât la biele notizie che il debit de proloco nol è plui e il belanç finalmentri al tache a jessi trancuil.
La notizie che si spietave e che e je stade confermade e rivuardave la musiche: i Pooh a tornaran a sunâ a Maian tal Festival 2008.
Ultin episodi che mi à plasût: Bruno Perini, president dal consorzi des proloco de zone culinâr al à dât un ricognossiment a Mauro Schiratti, protagonist di un gjenerôs episodi a Friuli Doc, cuant che dopo 4 dîs di vore e casin, a miezegnot al à cjapât sù il ristiel e si è metût a sistemâ il plaçâl dal cjistiel di Udin. Mauro al è un che al lavore simpri cidin e o soi stât content che al vedi cjapât no dome la targhe che i à dât Perini, ma ancje un lunc batimans che nol finive plui, a testemoneance che a son in tancj che i vuelin ben. Brâf Mauro!

Christian Romanini ha detto...

Mi à plasût ancje l'intervent di Fausto Floreani

fausto floreani ha detto...

Oltre al prolungato e meritato applauso per Mauro Schiratti, ci sono stati quelli altrettanto calorosi per il presidente e le altre autorità. Significativo quello debole e di circostanza che è andato al sindaco !