29 maggio 2007

Dam ambientâl tal Cuar

Vuê o ai let une robe sul Gazzettino che mi à preocupât une vore. Un trafilet al visave che de Ex fornâs a Sant Liseu, une cuantitât di vueli pesant e je saltade fûr di une cisterne e e je finnide tal Cuar. O ai fat daurman une interogazion par domandâ clariments ae aministrazion.
Chest il test de interogazion.

AL SINDIC DI MAIAN

Leint la stampe locâl di vuê al risulte che in frazion Sant Liseu si sedi verificât un fuart incuinament des aghis dal Cuar e de zone, cause vueli industriâl che al è jessût di une cisterne.
Il sot scrit conseîr comunâl CHRISTIAN ROMANINI

al interoghe

il sindic e la zonte

  1. par savê cuale che a je la reâl situazion
  2. se a son stadis individuadis responsabilitâts par chest fat
  3. ce previodiments che la aministrazion e intint cjapâ in mert a cheste situazion

mandi e grazie
christian romanini
conseîr di FI

Aes 18.30 il Sindic nus à convocât in Municipi par informânus cemût che a son lis robis. In sostance cualchidun al à viert une saracinesche intune tubature e al è vignût fûr il vueli. A son in cors indagjins. Jo o ai domandât che la cisterne che e je restade plene di vueli di cuant che la fornâs e je sierade, a vegni bonificade e svuedade. Il vueli al è il combustibil dal for de fornâs, ma dopo tot agns al semee che nol puedi plui jessi doprât.
tai prossims dîs sperìn di rivâ a savê alc di plui. Intant il comun al à scugnût intervignî clamant une scuadre di bonifiche e cumò viodarìn cui che al paie.
Finide la riunion o soi lât a viodi e in efiets, cuant che si rive a un ciert pont si viodin lis cjanussis plenis di vueli e la puce e je pardabon fuarte.
Tai coments, il trafilet che al jere sul Gazzettino.

9 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Sul Gazzettino di vuê
Martedì, 29 Maggio 2007

MAIANO

Ledra inquinato da olio pesante

Una squadra dei vigili del fuoco di Gemona è intervenuta nella serata di ieri a San Eliseo di Maiano , in località Pers, nei pressi dell'ex Fornace, dove era stato segnalato un inquinamento da olio pesante all'interno del canale Ledra. Non è chiara la fonte dello sversamento che si è verificato ma il quantitativo non sarebbe rilevante. Si tratta della sostanza che un tempo veniva frequentemente impiegata anche quale combustibile. Non sono state evidenziate morie di pesci.

thermonuke ha detto...

Mi racomandi se mandais ei vigj a fa el soreluc. Ocjo che si sbrisse.... :-D

Christian Romanini ha detto...

Mandi Thermo... sêstu?

thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Ardito ha detto...

E quindi l'interrogazione a cosa serve?

Ma se non si è ancora spenta la polemica verso un opposizione che invece di segnalare, da amministratore responsabile le problematiche ambientali emerse sul territorio, realizza scoop e propone interrogazioni ad effetto?


Ma forse la tua è solo una mano tesa all'assessore alla vivaictà che non ha molta familiarita con gli oli minerali!

Fai comunque attenzione, tra le canne dela palude si dice si aggirino dei mordaci doberman!

thermonuke ha detto...

Eco, gnuf referendum isal mior un doberpadan o un canis aureus

Christian Romanini ha detto...

Sul MV di vuê
VENERDÌ, 01 GIUGNO 2007

Pagina 13 - Udine

Mille litri di olio pesante nelle acque del Corno

MAJANO. Forse di origine dolosa la fuoriuscita di olio pesante nelle acque del torrente Corno. Nei giorni scorsi nell’area delle Ex Fornaci a Sant’Eliseo, da una cisterna è fuoriuscita una quantità di olio pesante che è finita nelle acque del torrente Corno. Sull’episodio il consigliere comunale di Forza Italia Christian Romanini ha presentato un’interrogazione all’amministrazione comunale per chiedere dei chiarimenti in merito. «Risulterebbe che nella frazione di Sant’Eliseo si sia verificato un forte inquinamento delle acque del Corno e della zona a causa di olio industriale fuoriuscito da una cisterna - ha scritto Romanini nell’interrogazione -, perciò il sottoscritto interroga il sindaco e la Giunta per sapere qual è la reale situazione, se sono state individuate delle responsabilità per questo fatto e che provvedimenti l’amministrazione comunale intenda prendere in merito a questa situazione». Dopo avere ricevuto l’interrogazione, il sindaco Claudio Zonta ha convocato i consiglieri in municipio per informarli sulla questione. «In sintesi - ha spiegato Romanini - , qualcuno ha aperto una saracinesca in una tubatura ed è fuoriuscito dell’olio. Sono attualmente in corso le indagini. Io stesso ho chiesto che la cisterna rimasta piena di olio per tutto il tempo in cui la Fornace è rimasta chiusa, venga bonificata e svuotata. L’olio è il combustibile del forno della fornace ma dopo tanti anni sembra che non possa più essere utilizzato. Nei prossimi giorni si spera di riuscire a sapere qualcosa di più». Intanto il Comune si è attivato chiedendo l’intervento di una squadra di bonifica. (r.si.)

Christian Romanini ha detto...

Ardito, no sai dulà che tu vuelis lâ a finîle cun cierts intervents... ce vuelistu che coventi une interogazion? A nuie, no?... content tu... dut câs a proposit di dobermann, o soi trancuil: come che al dîs ancje thermo: cuntun canis aureus ancje il dobermann al à di stâ atent... Atent ar...dito...

thermonuke ha detto...

Cazzo o ai let cumo el MV, praticamentri el damp tu lu as scuviert tu!

eheheh