06 marzo 2007

Doman al è consei comunâl

Miercus al è consei comunâl: aprovazion dal belanç preventîf 2007, achì l'ordin dal dì.

12 commenti:

Renzo Tondo ha detto...

Mandi Christian, credo che tu conosca il blog di Aldo Rossi. Ti cita in merito al dibattito in corso sul friulano.

thermonuke ha detto...

Al di la dal folclor e de polemiche divertent al e un fat:


Une Aministrazion che si e' impegnade a tigni ferme l'Irpef, l'ICI , a adegua les tariffes di cetrans servizis al ISTAT e a aumentà dome dal 10% le Tarsu, ancje considerant ce che si e viodut in altris comuns al e un risultat e un impegno di dut rispiet.


O soi simpri e TANTISSIM perples sun t'un restauro (s.Tomas) e sun t'un, a me avis, artificios entusiasmo, ator di un opare che, ancje se i bes e rivassin duç da rive ju, si viot za che no son i numar par mantignile a regjm decoros.

Si strenç sui bez par meti un cesso t'un centri social, ei centros sportifs, nestri orgoglio e an i spogliatoios semi-sieras e les doces fredes, i bes pes strades e son dome pai sblecs ma no si sa ce che al costara mantigni le struture (e no vin inmo tacat a taja l'erbe sul cuel dal fum....)


De cjampe, mi sares spietat une astension, forsite e an pierdut une ocasion par no semea i solits cuintri dut (e cj no jentrin i doberman di mariute).

Christian Romanini ha detto...

Su sant tomâs: la clâf e je propit su la gjestion. La soluzion che jo o ai tal cjâf e je du une struture che no sedi une catedrâl tal desert che il comun al à di mantignî di bant. O pensi che, dant par scontât il valôr storic-culturâl de aree (pedrât o no pedrât), si puedi resonâ par un ûs turistic dal sît. Concets che par cumò a puedin semeâ astrats, ma che forsit no son nancje tant dificii di concretizâ. Ma se no si crôt in partence, dut al devente plui dificil. Par chest o ai domandât al vicesindic Ciani (tant di cjapiel: îr al à fat un figuron e par furtune che al è lui) di fâ daurman une cunvigne par presentâ la situazion in maniere complete.
a çampe di cualchi timp a berghelin masse lant cualchi volte fûr dal agâr, ancje se cualchi volte a àn reson; ca di ca mi pâr dut câs che ur fasìn cualchi assist di masse.
Par chest o ai volût intervignî disint che al sarès il câs, sì di confrontâsi ancje in maniere fuarte, ma evitant il "mûr cuintri mûr" che nol puarte di nissune bande. Risultât: lis ai sintudis come pitac di bande de çampe.
O speri però che la situazion a gambii.

thermonuke ha detto...

Assist: tradot in furlan al e chalchindu dai toi che ur mostre le borse e ur dis: "dait ju chi che al dùl?"

ao tradot just?

Christian Romanini ha detto...

Parcè che mi è stât dit che prin di domandâ di sbassâ il nivel dal scuintri, e varès di miorâ la gjestion politiche e aministrative.
Cheste posizion e je legjitime e ancje jo o ai fat marcât il fat che si vedi di cjapâ esempli di chei che a lavorin (chel che al lavore).
Il gno invît a sbassâ il nivel dal scuintri, di evitâ "il mûr cuintri mûr" al jere un discors che al leve sedi a drete sedi a çampe. A çampe si son risintûts e chest mi à displasût parcè che le àn lete come une critiche a lôr. E si son sustâts.
Plui di une volte a àn vude reson a alçâ la vôs (come cuant che a disin che si à di jessi plui atents tal preparâ documents, iniziativis e vie indevant: si à di fâ simpri miôr e cualchi volte ur fasìn cualchi assist di masse), ma no rivi a capî parcè che lis ai sintudis.
Ca di ca, nissun segnâl.
Ergo, o ripet: o speri che la situazion a gambii.

Christian Romanini ha detto...

La traduzion di assist proponude di Thermo, se propit propit no je chê leterâl, e rint avonde ben come metafore

Christian Romanini ha detto...

fevelant dal consei e in particolâr di telefonie, fasint la premesse che l'iter dal plan al è stât lunc e tormentât e che si podeve gjestî miôr dute la facende, preparant prime la strade ae adozion e no scugnî corisi daûr parcè che ancje tal penultim consei lis cjartis no jerin a puest (e chi lis responsabilitâts no son di sigûr dai nestris uficis: vonde dâ la colpe al nestri personâl! consei in gjenerâl...)
o ai votât sì a chest plan par chescj motîfs:
parcè che o pensi che pluitost che jessi intune situazion salvadie di antenis che a puedin jessi plaçadis cence regulis, al sedi miôr vê il control de situazion, fasint un document che al previôt la istalazion des antenis su teren public, cussì di podê vê a disposizion dai citadins chest afit.
parcè che o pensi che l'afit dai terens nol vedi di jessi cjapât dome come une jentrade tes cassis comunâl e par tant o ai domandât che chescj bêçs a sedin di doprâ par cressi i imprescj pal control de salût e pe sigurece dai citadins, soredut di chei che a son preocupât (legjitimementri) de instalazion dai ripetitôrs.
parcè che o pensi che se l'ent public al sta atent, si puedi vê plui ciertecis ancje sul impat visîf di chestis antenis.
dut câs o invidi ducj i citadins a valutâ il plan adotâ e fâ lis lôr osservazions dentri di 30 dîs: lait in comun o telefonait (0432/948455) al ufici tecnic par cjapâ apontament.

thermonuke ha detto...

No tuesin o intindevi premeti che o volevi di une robe serie.

Qualchi biele batude, ancje polemiche, tal consei talore si le sint ma no jentre cul discors.

Mancjaress che mi meti a daj dai folcloriscj ai conseirs....a n'd'ai za sintudis avonde ultimamentri sul secont....

Борат – Borat ha detto...

Compagno Romanino, sono arrivato fino cuì dal Kazakhstan per portare mia idea di rinovamento di comune di majano.
Ti volio fare miei complimenti per cura che avete voi per ambiente di comune. Vi daro uno indirizzo per una persona che scava buco in colle di fumo porta via tera. Poi volio fare complimenti per politici di vita publica che avete in vostro paese. Volio portare uno paio di loro in Kazakhstan. Noi abiamo tanta di fabbriche di matoni ma no abiamo cani che fano guardia. Alora voi dare a me guardiano cane e io do voi mia esperienza per migliorare vostro paese.

a. da giussano ha detto...

capogruppo Romanini, non si faccia circuire da proposte kazake, segua la forza e l'entusiasmo del ringhio padano genuino che sgorga dall'area collinare di Majano-San Daniele-Ragogna!

Christian Romanini ha detto...

Mandi A. Da Giussano
o pensi che ciertis declarazions al sarès di evitâlis.
La fuarce politiche de Lega Nord Padania mi viôt dacuardi su cierts aspiets che a rivuardin la identitât e lis lidrîs, ma lis manieris di come che si esprim plui di cualchi esponent politic no mi plasin par nuie: pensâ che al parlament european al è un ciert Borghezio, mi fâs vignî i sgrisui, e che cualchidun sul nestri teritori al auguri al aversari di jessi mangjât di un cjan, mi pâr un brut esempli di fâ politiche.
Scuse Alberto Da Giussano, ma chest o pensi che nol fasi ben nancje a int in gjambe come il vuestri cjâfgrup a Maian, persone par ben e che o stimi.

thermonuke ha detto...

E al a dite cjaf grup!

no chei altris doi....;-)