16 maggio 2009

Cunvigne di toponomastiche in Branc

Vuê e je la cunvigne di Toponomastiche locâl (fracait su la imagjin par viodi la locandine), inmaneade dal Comun di Tavagnà adun cu la Societât Filologjiche Furlane e la Societât Furlane di Archeologjie e rivât cumò ae setime edizion. Aes 3 di dopomisdì in Branc tal centri civic, intitulade: “Toponomastiche e archeologjie: dâts e confronts”. Lis voris a saran coordenadis de Ninine archeofurlane.
I relatôrs e lis relazions a saran: Valter Zucchiatti: “Indizis toponomastics su la strade Cuncuardie - Ad Silanos”; Benvenuto Castellarin: “Sorevivincis langobardis te toponomastiche dal Friûl”; Giovanni Filippo Rosset: “Lis necropolis de culture paleoslave di Kottlach in Friûl tra archeologje e toponomastiche”; Franco Finco: “Considerazions su cualchi non di lûc dal Friûl” e Paola Barbierato: “La toponomastiche tant che lidrîs di cognossince pes ricercjis storichis e archeologjichis”.
Il calendari dai apontaments al è une vore siôr, cun mostris, presentazions di libris, di sîts internet, di ricercjis e cu la cunvigne stesse. Par viodi ducj i apontaments, si pues lâ sul sît dal comun di Tavagnà.

Nessun commento: