O scuen ametilu: a mi cjalâ lis partidis par television, mi fâs une sium che no us dîs... ancje îr o ai cirût di viodi la Cechie, ma mi soi fat une ronfade di lusso.
Par furtune che il nestri Maxpola mi segnale un gnûf sît che al fevele di Euro2008.
A son diviersis rubricutis che mi àn propit divertît: par esempli, cheste e cheste... ma ancje tantis altris.
Grant suces di “Stin dongje ae Patrie”, la tierce edizion de fieste dal
nestri gjornâl
-
Pe rassegne Avostanis, li dai Colonos a Vilecjaze di Listize, il mont des
associazions, de culture, dal spetacul, dal sportsi è strengjût intor dal
gjornâl...
3 settimane fa
9 commenti:
Grazie Chris! :)
Lait a leilu e - se ves voe - lasait cualchi comment...
Mandi mandi!
heheheh, mi soi inacuarte... ;)
tre robutis a cas cjatadis tal link che tu as mitut:
1Le squadre: Turchia
Cenni storici: La Turchia è la propaggine medio-orientale dell' Europa, o perlomeno è quello che vogliono farci credere. I suoi abitanti sono universalmente noti per la loro giovialità e tolleranza: il fatto che abbiano cercato, nei secoli, di invadere mezzo mondo vuole solo sottolineare come il carattere espansivo a volte porti ad eccedere in entusiasmo. Sorvolando sul fatto che i turchi fumino, bestemmino e chiamino toilette un semplice buco nel terreno, si potrebbe dire che siano molto simili a noi, quasi fratelli. E' per questo che la Turchia preme per entrare nella comunità europea. Anche con la forza, se necessario.
2Le squadre: POLONIA
Cenni storici: La Polonia è terra di papi, di massaie nerborute e di uomini baffuti, di gente allegra e gioviale; famoso in tutto il mondo infatti è il tipico humor polacco, oggetto di invidia di nazioni prive di ironia quali l' Inghilterra e gli Stati Uniti (nazioni che a causa di ciò non sono neppure presenti agli Europei, peraltro). L' alfabeto polacco è composto da 5 consonanti (c-s-z-k-h) e da qualche vocale buttata a caso; la lingua è un insieme di sibilìi e gracchi che solo i polacchi da 4 generazioni possono capire. E' stato questo il motivo per cui sia i nazisti sia i sovietici invasero la Polonia: proprio perché irritati dal non capire niente e, di conseguenza, perdersi le strepitosissime battute e freddure delle quali i polacchi sono capaci. Il piatto nazionale polacco è il Bigos, ossia un piatto composto solamente di crauti. Esiste in varie versioni: c'è il Bigos Litewski (lituano), quello Węgierski (ungherese) e quello Myśliwski (slovacco) che si differenziano tra di loro solo dalla provenienza dei crauti.
3SEMIH SENTURK (Turchia)
Eccolo qui, il vero pezzo da novanta della compagine dell' Anatolia. Senturk, l'uomo dalla fronte più ampia di tutto l' europeo. E' l'altro unico giocatore ad aver finito le superiori, assieme ad Akman, e lo sguardo acuto ed intelligente sta a testimoniarlo. E' dell' 1983 ma sembra del 1929, di una bellezza oserei dire quasi antica. A ragione, è l' idolo delle turche (non le donne, i cessi).
E magari o sin i stes che si scandalizin se le MediMarkt todescje e fas le publicitat cul stereotip talian teronut, tachefeminis, trafigon, mustacje brilantine e vie indenant...
Ce splendid esempli di umorism fine e par nuje razist.
Propit in linie cul to spirt Ghandian.
Prin tu ridis, dopo tu linkis, dopo tu ti nacuargis?
ahahahaha!!
Thermo tu ses masse simpatic!! =)
Thermo... si giue sui stereotipi... se no nol fasares ridi no? :)
Come tes barzaletis: "al è un talian, un todesc e un scozzes" dulà che el talian al è simpri il pui furbo che si rangje cun poc, il todesc al è chel precis e serios e il scozzes al è il stricin...
Difat el stereotip de publicitat de MediaMarkt no mi ufint mico, mi fas ridi.
Ma i coments linkas no zuin sul stes parados e no an masse bon gust no?
Dut cas vue o pues dome di che ir sere o ai gjoldut come un mat par chel pote di Domenec!!!
Par une volte mi cjati d acordo cun Thermo.....aio di preocupami ?
Cun co jeri in Friûl al mes pasât vevi viodût pe television une publicitât di un detergjent un tichinin razistute e che zuiave masse su cierts lûcs comuns....ma ancje cjalant certis vecjs comedis dai agns '80 no le' che sedin tant miôr.
Trancuil,
une volte sole nol e pericolos... plui voltis invecit al po puarta assuefazion ;-)
Però ancje jo se o pensi a Domenec, o gjolt!
Posta un commento