07 aprile 2008

Thermorubriche eletorâl

Il nestri Thermo, nus vise di un apontament, ugnost aes 20.30 in Cjistiel a Susans. Ve ca il comunicât.

5 commenti:

thermonuke ha detto...

Ospit d'onòr le Sen.Gjovane Iesse che, per so prime passarele di partit nus relazionarà su gnus metodos di "lotta ai trinariciuti"



;-)

thermonuke ha detto...

E vue e jere cheste sul gazzettin:

SAN DANIELE
Azzannato da un cane candidato leghista che distribuiva volantini


Mauro Fornasiero, segretario di zona della Lega Nord per San Daniele e Majano, candidato ala elezioni provinciali è stato aggredito ieri pomeriggio da un cane lupo - che era privo di museruola e di guinzaglio - mentre, in sella alla sua bicicletta, per consegnare il proprio materiale di propaganda elettorale in via Monte Rant. Il Fornasiero, che vive con una pensione di invalidità che arrotonda con l'impiego come autista del pulmino per i portatori d'handicap, stava dunque recapitando casa per casa il suo materiale quando l'animale, di notevole stazza gli è saltato addosso, azzannandolo alla coscia sinistra. Inutili i richiami della proprietaria e immediato il ricovero all'ospedale dove Fornasiero è stato curato al pronto soccorso e da dove sono scattate anche le verifiche sanitarie sull'animale e sulla regolarità delle sue vaccinazioni. Ora Fornasiero dovrà stare a riposo per una settimana: «Proprio quella più importante- sottolinea sconsolato- per la campagna elettorale».
Che cosa abbia scatenato l'aggressività dell'animale non è dato conoscere e la sua proprietaria assicura che mai si è comportato in questo modo. «Non ho fatto niente di strano- assicura l'esponente leghista- e non avevo neanche nulla di verde addosso, se per caso il colore della Padania avesse dato fastidio a un pastore belga»


conche si dis el destin....


Ma no erino i doberman chei che muardevin?

Christian Romanini ha detto...

Sumo thermo, su chestis robis no si scherce...
O auguri a Mauro di vuarî prest.

thermonuke ha detto...

O ai viudut di scjampon Mauro Fornasiero e mi displas che si sedi fat pardabon mal.

J auguri di vuari prest ma l'ironie paradossal sul "doberman" che al veve augurat e reste.

thermonuke ha detto...

Serade di Susans:

Introduzion dal Sindic, Zonta, in cualitat di paron di cjase, salut, presentazion dai ospits Asquini, Brunetta, Snaidero e Tondo.

No masse a so agjo conche, pur le serade di tai eletoral, i tocje da un titul ae discussion: economie e prospetives di disvilup regjonal. Bon, si tache!


Al tache el benzinar Asquin: le int e je frescje, vonde atente, al cjacare cun buine batule, di competitivitat teritorial, di pulitiches fiscal ma cun t'un tic di demaqgogje.
Al a dit che les pulitichis fiscal (irap denant) e an di sedi a pro des micro, piciulis e medis impresis, el fil de schene de economie regjonal, e lì si e impapinat, al voleve continua disint che les grandis impresis no an bisugne di incentifs che e an spadulis vonde largjis, si e inacuart che al veve sentat dongje Snaidar, propite un rapresentat di cheste categorie che forsite si sares spietat un coment simil di cossutta o di bertinoti ma no di lui. Al à corèt il tir disint che ei beneficis no saran sigur pensats par ches grandes impreses che no an a ce viodi cule imprenditorie come, par esempi, lis bancjis.
Forsite si smentee, in timps di cessions e di incorporazions bancjaries , crop che al a volut di tigni le sede fiscal achi (e relatif gettito Irap, notoriamentri tasse Regjonal) di doi blocs come le Friuladrie e le Casse di risparmi dal FVG tant par fa un esempli.
Final nancje a dilu su ideis di pulitiches fiscal sul model de so benzine agjevolade.
Al cjacare vonde ben ma al cole simpri sule "pompe" agjevolade, al vares di sta atent che a cualchidun noi vegni el dubit che al a vut dome che idee.
Ae fin si e butat t'une supliche che mi a convint pocut, domandant a ogniun dai presints di clama altris tre o cuatri e di convinciu a vota just, ategiament che no mi somee propit denota e trasmeti cheste sigurece vincent…


Snaidar: un impresari, o ai cirut di sta massimamentri atent parceche al veve di sedi le vos fur dal circul strettamentri pulitic, el omp de societat civil.
Se lu ai cjalat ben, pal motif parsore, lu a un tic splaçat el discors di asquini.
Ma ancje lui al riserve un par di sorpreses: le prime e je che al sortis declaransi estraneo ae politiche, le seconde, e o ai stat vonde atent, no mi somee che al vedi masse svantat el lavor di Liberidea.
Ma cemut? fin a tre cuatri mes fa e jere inmo in bal le so candidature a president de regjon , e cumo al dis che a si cjate mior a viodi des sos impresis, des sos filials e dai soi prodots.
Le veretat, le a dite clare, e segont me nancje masse tra les ries: "lui al e un impresari, e al fas el impresari, cualchidun lu a cunvint che al veve di fa el president de Regjon e conche si e nacuart che lu menavin pal boro, lui al a dite vonde! Podopo, Lor e an inventat Libereidee che, oviamentri e je servide a Lor par justifica le so issude no ciert a lui, che al veve di da prioritat ai siei impengos aziendai".
E za che al ere al a tirat lis orelis a chei che si son smentaets dfi meti fur un opusculut cul programme, posto che lu veve scrit libereidee.
Al a fat un discors sule competittivitat e sui nivei difarents di presion fiscal e di burocrazie pesant che lui al viot ator pes sos aziendis, (oviamentri le pies burocrazie e fisco je chi, ma no je dome colpe de regjon) e al a domandant un impegno concret in cheste direzion: alegeriment fiscal, ma soredut infrastrutures e mancut burocrazie.
A conferme de deduzion parsore su Libareidee, za che al ere al a domandat un clairment sule privatizazion di Friulia e Mediocredit, (tes diclarazions d'intent di Tondo) e parce sui Insiel, al somee si vueli fa el contrari pur no vint une precise posizion in mert (libareidee non savevie nuje?).
No si po criticalu, forsit lu veve traviat cualchi sirene de politiche, ma si capis che el so impegno al e un altri: che le fermin cun cheste luanie di libareidee…al e someat cuasi lu stes domandant ancje lui di finile di tiralu pe gjachete..

Brunetta: beh al val el presit dal biliet, fa le rive di susans a pit par sintilu e je une fadie ripajade. Al a tacat ae largje prin tabajant di definizion di politiche e societat civil cun t’un parados e un zuc dui peraulis ninin par di che “varessin” di coincidi e dopo, piade le atenzion, al a tacat disint de façade di Illy, un imprenditor che al mene un guviar di cjampe cun dentri ancje le estreme ciampe che al ten un eculibri imperfet, eficace, poc parzial in some e jerin ducj che lu cjalavin come un mat e si disevin se al jere vignut a tiraj le campagne a illy.
E Illy che al ten a bade i plui estremos che al contente chi e la, el imprenditor, cence conta le imagjine curade come che o disevi ta chest post achi .
Dut un bot, conche ducj e spietavin di capi la che al voleve riva al tire fur la cuestion dal debit regjonal, disint che illy par contenta el so guviar, di “inutil cretin”, cussi lu a definit al a comprat el consens dai soi aumentant a dismisure le spese corint e l’indebitament, cence conta l’aument des entrades ancje dovut iai majors trasferiments di Rome. Praticamentri un “Soviet” l’a dite che al a pajat cjar el mecanism dal consens e le imagjine che si e costruit.
No ai dut el timp, le voe e le competence par fami ei conts dal belanc regjonal ma un par di robutis lis ai vuidudis e o riten di crodi ancje se le descrizion oratorie e a fat spes l’us dal “iperbole”.
Ancje se o soi vonde sfiduciat visto che straciaries sin viot a drete e a cjampe cun pari impegno.
Mi an plasut un par di considerazions: che sul mecanismo di compre dal consens ae Sassolino-Jervolino che e vincin les elezions ancje jemplant di scovaccis le campanie (no che prime non fossin…) e le acuse che e jere rivolte ancjje avonde claramentri ae cuestion del leç sul Furlan che ducj chei che si son pierdus a tabaja di furlanesin, antifurlanesim, cjampanilis e lujanies dal gjenar e son colas te nasse di cui che al a volut sposta el scuintri sun t’un front che j tornave cont, deviant le atenzion dal cur dai problemes, Vi siete fatti “incartare” al a dite.
Nol a tabajat de leç in se ancje parceche cumo e a di tabaja le cort costituzional ma cualchidun al metara in discusion ancje che…(d’atre bande el silvio al met in discusion el quirinal…).
Dopo mi e plasut mancut conche al a insistut a bati sul fat che si sin fottus el fudur: va ben da le svee , va ben sburta par ribalta, ma no si po insiti a dai a un uditori dal “salt onest lavorador” che par pigrizie o negligience (o dabbenaggine) e son responsabi di une situazion che no plas. E no crot che i sedi plasut masse nancje a Snaidar fasi bati le man sule spadule e fasi di “anche col consenso dei tuoi amici imprenditori”.
Sul debit i cròt, che dopo chi e sin deventats une sucursal dal cremlin par colpe nestre le consideri une boutade par alcia el tono de incitazion eletoral ma jo no mi sint complic di nessun, o cir dome di capi cui che al corispuint al mior aes mes ideis.

In ogni cas jo illy dal 2003 no lu aj votat mentri Lor j’an regalate il puest e o savin duç cemut ! ! !

Picule anotazion: Brunetta mi somee un tic Paolo Rossi, no el calciator, e sentat o in pins…. :-)


Tondo lu ai vuidut vonde energjic, al a vut le strade splanade par da une reson al gjest di Telefriuli, e conferma che al a spacade le classiche taçe te ostarie parche ducj siu girin. E si son giras!
Di viodi se chest al a puartat dam o benefici, ciert che l’argoment debit al a cjapat sigur impuartance.
Brunetta j’à tal so discors dat ancje le imbecade par spiega lis resone par privatizza, si e un tic impapinat sul Insiel conche e an dite che e je stade comprade par fa casse, no je propit cussi ma o pensi che al vedi vonde reson tal aferma che voleve sedi une speculazion no ben riusside cun beçs publics.
Al a sierat el discors culis promessis di cambiament, semplificazion e razionalizzazion di programma e cule s tre i Innovazione, Internazionalizzazione, Infrastrutture.
Ultime frase ancje sui gjornai: “Non ci meritiamo una regione come quella che ci ha lasciato il Presidente dimissionario”
No ai capit se le vul o no?

Pronostics?
O ai pene digjerit el parce de “taçe spacade” a Telefriuli che o sint dal guf confront su Rai 3
Bon, cumo si tabae di UN argoment, al avversari j reste dome le difese, al zue in pressing e no son divagazions. O spieti di viodi rai 3 doman e o speri di capi alc prin di lunis a dos...