02 luglio 2007

Salûts dal Tiliment

Il meditefughe al è tornât e mi à mandade une foto. Stant che al jere un pôc che no lu sintivi, cuant che le ai viodude o ai capît: al veve fat une fughe sul Tiliment. Ve chi il nestri biel flum che chel svelt di Moretton & Co al volarès jemplâ di ciment: robis di mats! Ma che si vergogni e che al vadi a butâ il ciment a cjase sô! Vergogne!
E ce che mi fâs zirâ i cjarsons al è il fat che ancje a Maian al à cualchidun che i ten il dêt tal cûl par cuatri carantans di contribûts che ur à prometût. Ce puaretât! Ce si disial a cui che al met in bande i siei principis dome par tornecont economic? Un patrimoni come il Tiliment nol pues jessi svendût par nissun presit!
NO CIMENT TAL TILIMENT!!!

9 commenti:

paulus77 ha detto...

Buonasera Romanini,mi pare che sulla questione casse di espansione qualche decisione l'avesse presa già la giunta regionale di centro-destra,quella attuale ha perseverato...
Purtroppo non Le scrivo in marilenghe perchè sicuramente cadrei in errore.
Distinti saluti

thermonuke ha detto...

Caro paulus77 il soggetto principale del post è "ancje a Maian al à cualchidun che i ten il dêt tal cûl par cuatri carantans di contribûts che ur à prometût"

Christian Romanini ha detto...

Mandi Paulus77, no stâ a preocupâti se no tu mi scrivis par furlan: o soi bon di lei ancje par talian. A part monadis, in efiets l'iter al jere tacât cualchi an indaûr ma lis decision resintis che a metin lis cassis di espansion come un dai progjets volûts cun fuarce dal Assessôr Moretton a son di cheste Zonte Illy.
Su la precisazion di thermonuke: o confermi i zirament di cjarsons par cuase di cheste motivazion.

thermonuke ha detto...

Posto che tu mi das reson tu mi metis in dificoltat e cuindi o ai di di une robe serie.

Par me chist ritorno des cassis di espansion, progjet ni finanziat ni operatif e je dome un spot, une cjatade eletoral che si svolc in tre ats, ti spieghi:

Atu presint el cementifici de basse:
nr. 1: e metin ator le vos che si a di fa a ogni costo, a riscjo di devia un flum, di copa cualchi contadin e di brusa dute le blave de base.
nr. 2: si lasse che el can can si scjedeni, oposizions, berghei manifestazions, avocats, miedis, pneumo-allergologi, ASS, ASL, CGIL etc.etc., stant sito par un poc.
nr. 3: declara publicamentri che NO no si fas parceche le analisi di impat ambiental e de salut lu impedissin.

E ju ducj a di ma viotu ce brafs, e an capit che fasevin une robe cuintri le int e si son fermàts, e no a fa manifestazions cuintri int cun tant sintiment, cheste si e je politiche responsabil, scuasit scuasit pal sens di colpe ju ripaiarai cun t'un voto.

Eco chest al e el zuc fat te basse, cumo si spostini un toc plui in su par fa el stes teatri.

Condivuditu?






Ma posto che o scugni fati incazza ti mandi chest link dal
"pifferaio magico", jo o condivit un par di rezonaments ma mituts cussi, se le ves scrite jo tu mi disevis che o vevi fat el mignestron!

Renzo Tondo ha detto...

Comunicasion di servizi par Thermo: vuei mi sei metuut in contat cun Albanesi da Cisl par ciri di capii alc di plui su pa Gilardi.

Christian Romanini ha detto...

Thermo, su la cuestion des cassis, al è un "piçul" particolâr: si clame delibare 1306 fate juste un mesut indaûr al Prin di Jugn 2007. Duncje mi semee che al sedi za un at uficiâl...

Invezit su tommaso cerno: chel li plui lu lei, mancul mi plâs. cuissà cui che al fâs il mignestron plui penç, tu o lui? dut câs cheste volte mi pâr che le à fate fûr dal vâs: ancje lui al dopre un argoment delicât e seri come i incidents su la A4 par trai cuintri i furlaniscj. Ridicul, se nol fos tragjic.

thermonuke ha detto...

No ai timp di leilu dut ma mi par che tra el progjet e il fa e passin un slavin di bez.... mi sbagliarai.

Par une volte che il mignestron no lu ai fat jo scugnivitu tirami tal mieç?

Secont me el Pifferaio, come Capuozzo al saveve di traile gruesse parceche al ul une cierte reazion.
Condivit une part dal rezonament su terzani e sul fat che se tu nomenis Dante cualchidun ti cjale di eretic ma mitude cussi, cui muarts de A4 al e propite un puar mignestron (e une basse provocazion) ao di diti une atre robe ce finis cun ...ion?

Christian Romanini ha detto...

thermo, ti ai nomenât dome parcè che tu mal âs sugjerît tu :-)
jo no ai nuie cuintri di dante, ma cierts zuguts stupits e provocatoris mi fasin il voltestomi, ergo: su la rime o concuardi cun te

thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.