28 giugno 2007

Consei comunâl a Maian

Vinars ai 29 di Jugn (Fieste di SS Pieri e Pauli, patrons dal paîs... ma no si podevial fâ intune altre dì?!?) aes 18.30 al è Consei Comunâl: ve chi l'ordin dal dì.
Jo o ai presentât cualchi interogazion che us metarai dentri tai coments.
Intant us anticipi dome i argoments domandâts:
  1. cuestion dal incuinament di Sant Liseu
  2. internet e aministrazion publiche
  3. interreg e plurilinguisim
  4. cuel dal fum
e o 'nd ai firmade cualchidune altre cun altris conseîrs.
Ancje chest al sarà un consei comunâl une vore lunc.

12 commenti:

thermonuke ha detto...

Posto che no si fas plui le sagre...

Christian Romanini ha detto...

Letare sul MV

VENERDÌ, 29 GIUGNO 2007

Pagina 9 - Udine

MAJANO

Proprio nel giorno dei patroni

A Majano capoluogo così come a Roma il 29 giugno è la festa patronale dei Santi Pietro e Paolo, quindi è festa a tutti gli effetti. Inoltre, da molti anni viene organizzata una sagra il cui ricavato è devoluto a opere parrocchiali (quest’anno sospesa per adeguamenti di legge) e i majanesi onorano la ricorrenza religiosa nel rispetto di secolari usanze e tradizioni. Ebbene, che cosa fa l’amministrazione comunale? Ignorando la festa del patrono e la sensibilità popolare, convoca un consiglio comunale proprio quel giorno! Problemi di scadenze improrogabili? Ma è mai possibile che tali deliberazioni scadano tutte insieme e che non si possano programmare? E l’opposizione che fa? Si distrae? Stiamo assistendo in piccolo a quello che succede in grande. Dispetti da bambini dell’asilo (senza offesa per i bambini dell’asilo) avvenuti con alcune convocazioni del consiglio comunale: uno convocato dalla minoranza e disertato dalla maggioranza per dissenso sull’ordine del giorno, un altro fatto saltare dalla minoranza per mancanza di numero legale della maggioranza. Per favorire la partecipazione (!!!) convocato un consiglio alle 16.30 del pomeriggio, quando notoriamente la gente è al lavoro. Questo, ovviamente, in nome della trasparenza nella casa di vetro della comunità! Ve lo immaginate se Veltroni convocasse un consiglio il 29 giugno, festa dei Santi Pietro e Paolo? Che cosa succederebbe? Sono sconcertato per quanto sta accadendo da qualche tempo nel mio Comune e, forse, non sono il solo.
Marco Bello
Majano

thermonuke ha detto...

dut chi? veiso fatis 3 a binore par nuje?

Christian Romanini ha detto...

Mandi thermo
tas tas, o ai inmò di ripiâmi...
dut câs, tacant des interogazions:
su la cuestion di sant liseu al è stât fat un resocont di dut ce che che al è sucedût e di ce che che al è stât fat (la bonifiche e à costât 17.000 euros che cumò ju à anticipâts il comun). Al semearès che la situazion cumò e sedi sot control ancje pal fat che al è stât ordenât di meti in sigurece la cisterne che e tignive dentri il vueli.
su la cuestion dal blog: o vevi reson jo a suspietâ e di fat chel comun al jere il comun di Maian. Però il Sindic mi dit che chest al jere un parê autorevul e che lu condivît.
su la cuestion interreg: misare figure de assessore che si è platade daûr di un dêt.
su cuel dal fum: l'assessôr ai LLPP nol à voie di inaugurâ il Parc. Però us visi (come che mi à confermât) che il cantîr al è finît e duncje cumò si pues lâ sù).

Christian Romanini ha detto...

Dut câs, ve chi lis 4 interogazions che o vevi presentât:


1) Interogazion: incuinament a Sant Liseu
AL SINDIC DI MAIAN

Leint la stampe locâl di vuê al risulte che in frazion Sant Liseu si sedi verificât un fuart incuinament des aghis dal Cuar e de zone, cause vueli industriâl che al è jessût di une cisterne.
Il sot scrit conseîr comunâl CHRISTIAN ROMANINI

al interoghe

il sindic e la zonte

1. par savê cuale che a je la reâl situazion
2. se a son stadis individuadis responsabilitâts par chest fat
3. ce previodiments che la aministrazion e intint cjapâ in mert a cheste situazion


mandi e grazie
christian romanini
conseîr di FI


2) INTEROGAZION: Aministrazion publiche e internet

Il sotscrit conseîr comunâl Christian Romanini

* Considerât che un comun no specificât de nestre regjon al à domandâ un parê legâl relatîf ae publicazion di ats di bande di un conseîr
* Considerât che sul sît de Regjon FVJ al è stât publicât chest parê legâl:

"DIREZIONE CENTRALE RELAZIONI INTERNAZIONALI, COMUNITARIE E AUTONOMIE LOCALI"
"PROT. N. 14916 di data 14/09/2006
OGGETTO: Pubblicazione di atti dell'amministrazione su un blog personale da parte di un consigliere comunale.
MASSIMA Si ritiene che la pubblicazione delle deliberazioni degli organi collegiali e degli altri atti pubblici del comune, da parte di amministratori comunali o di privati cittadini, su siti internet diversi da quello istituzionale dell'ente sia consentita in considerazione del carattere pubblico di tali atti, che potrebbero in ogni caso essere visionati da chiunque all'albo pretorio o, al termine della pubblicazione, presso gli uffici comunali. In detta ipotesi, la pubblicazione, ovviamente priva di carattere ufficiale, deve avvenire nel rispetto delle disposizioni sulla riservatezza e sotto l'esclusiva responsabilità dell'amministratore o del privato che cura il sito".

AL INTEROGHE

* par savê cemût che cheste Aministrazion e judiche chest parê legâl de Regjon FVJ
* par savê se e je vere che il comun in cuestion al è chel di Maian

Cun di plui si domande che a cheste interogazion e sedi dade ancje une rispueste scrite.
Grazie e mandi

Christian Romanini

3) Considerât che i lavôrs pal secont lot dal parc Cuel dal Fum a son ultimâts

SI INTEROGHE

1. se il lot dal parc dal Cuel dal Fum al è usufruibil pe popolazion
2. se la Aministrazion e intint fâ une inaugurazion dai lavôrs completâts par consegnâ la opare ae popolazion

mandi e grazie
christian romanini
tuti stefano


4) AL SINDIC

il sotscrit conseîr comunâl Christian Romanini

* stant che la lenghe furlane e je element fondant de identitât de nestre comunitât, come che si lei ancje tal Statût comunâl
* stant che intune comission culture, convocade di pueste par resonâ sul progjet relatîf al interreg e aes iniziativis, si veve fevelât di tignî in grande considerazion la component linguistiche tes iniziativis di comunicazion dai events;
* stant che l'ultin invît (che o met in zonte) al è stât preparât sedi par talian sedi par todesc

AL INTEROGHE

* parcè che e je stade ignorade la lenghe furlane dentri di chest invît
* se la Aministrazion e intint continuâ a ignorâ la esistence de lenghe furlane ancje tes prossimis iniziativis
* cualis iniziativis a son previodudis dentri dal progjet interreg par fâ cognossi ai ospits che a rivaran de Austrie la esistence de lenghe furlane tant che element caraterizant e fondamentâl de nestre identitât

cun di plui si domande che a cheste interogazion e sedi dade rispueste scrite te mê marilenghe

mandi e grazie
christian

thermonuke ha detto...

Altris anedotos e amenitats?
nissun che al ronçeave?

Christian Romanini ha detto...

In efiets tor 2 di gnot ancje jo o ai tacât a vê cualchi dificoltât...

Christian Romanini ha detto...

no di ronceâ, ma al è stât un moment che o ai scugnût alçâmi in pîts par dâ di ca.
No si pues stâ 3 mês cence fâ consei comunâl e jessi obleâts a tirâle indevant cuasi 9 oris parcè che a son scjadincis. Lu sai: o sin stât delegâts a aministrâ e duncje se al covente si à di stâ in consei fin che nol è finît. Ma ce che o dîs jo nol è che no si vedi di stâ in consei: o dîs dome che si pues programâ lis convocazions in maniere divierse parcè che par frontâ lis robis si à di vê une cierte luciditât che o scuen ameti che a 3 di gnot un al è dificil che al mantegni.
Jo no ai inmò capît parcè che no vin fat un consei di plui cualchi setemane indaûr... Boh, ma mi semee che al è di bant ancje incazâsi... bon bon cumò o voi a durmî...

thermonuke ha detto...

Posto che un consej al coste si po fa chej tancj ad an par sta dentri tes speseis no?

E alore cjapite chun chej che e an conviocat un consei par setemane chest invier. E cun chej che e an zuat di platasi (a onor dal ver tu no).

Dami reson!

Christian Romanini ha detto...

Jo no me cjapi cun nissun: al è di bant incazâsi, ma e reste une robe ridicule ancje pal fat che lu vin fat te zornade de fieste dai patrons dai paîs. O crodevi che fos dome une mê fisime e a part la letare di Marco Bello, no pensavi che tancj si saressin rabiâts. Sabide o ai fat un zirut pal paîs e o 'nd ai sintudis piês che Pitac. In tancj mi àn dit "Ma parcè consei comunâl propit a SS Pieri e Pauli?".

thermonuke ha detto...

Tocje inventa l'happy hour des deliberes, dopo miezegnot, fas une delibere e tun aprovis dos plui un drink a scielte....

thermonuke ha detto...

E le coppa chiosco cui getons dal cafe...