17 maggio 2007

Proloco e motos in vile

A Vile Manin di Passarian apontament motociclistic cu la associazion TERREdiMOTO.
Motoincuintri par sabide ai 19 par scuvierzi i savôrs e lis bielicis dal nestri teritori: compliments e grazie a Moreno che al è tra i promotôrs de iniziative e mi displâs che no rivarai a partecipâ.
O soi propit content e o aprofiti par gjavâmi un claput de scarpe: cuant che 4 agns indaûr o soi lât in Comunitât Colinâr a fevelâ a pro dai Bikers, l'assessôr de colinâr che si ocupave di turisim al jere Renzo Scarso di Sant Denêl.
In chê volte jo o vevi proponût une idee par leâ il mototurisim al teritori de colinâr. Renzo Scarso mi à rispuindût che la robe no interessave ae colinâr e mi à licuidât cence tancj compliments. O soi content che la Cjargne e vedi dât bon acet ae Bikerfest, che cumò la associazion regjonâl des pro loco e crodi tal mototurisim e o soi content che chestis dôs realtâts a vedin capît che cui che al à une moto al è une persone che i plâs gjoldisi il timp libar su dôs rovedis e magari jessi ancje une font di jentradis pal marcjât dal turisim.
E nol è un delincuent.
Robe che invezit cualchidun altri forsit forsit al pense inmò...
Se la int no ves tancj prejudizis e capirès che bogns e triscj a son dapardut, indipendentementri che a vedin une machine o une moto o une golarine o un gjubet di piel!

2 commenti:

Christian Romanini ha detto...

E cussì paîs che tu vâs, politics che tu cjatis: achì un siôr di Sant Denêl nol voleve lis motos e invezit tal Nord Europe une politiche belgjiche in campagne eletorâl invezit di bevi tais e à decidût di dedicâsi a altri alc...

thermonuke ha detto...

eh si :-)