97 inovâl de None
-
*Domenie ai 10 di Novembar, zentilmentri o soi stât invidât al 97esim
inovâl de Societât Furlane di Buenos Aires, clamade la “None dai fogolârs.”*
*Ma...
3 giorni fa
Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
5 commenti:
Al sares un discorsut lunc di fa, no sule bontat de iniziative, quant sul us de peraule beneficenze in periodo di campagne eletoral, ma o vares cur di no spiegami ben. Fermo restant che tantis personis, di ogni color e di ogni schierament, incluse le gjunte atual, e an fat e è stan fasint robis encomiabil tal social e par chei che an dibisugne plui di no. E dibant, sence secòns fins.
Visto però che chiste manifestazion, interesant tal programa, si svolg in t'un periodo avonde dongje el 9 avril e che le associazion promotrice e a un non e une dirigence che centre avonde cule competizion in cors sojo maligno so pensi che puedi ancje sedi une vetrine.
Parceche bisugne daj une bote al cercli e une ale dòve. No!?
Walter Bortolossi
Alessandro, ti cròot!
A un gjapones no j free un casso se Majan à l' e in plene campagne. Ti ricognoss ancje che no tu as sviolinat el to nom e chel de associazioni cultural.
Tu ti ses rispuindut bessol.
L'esempli di chist Bortolossi di cui no cognoss la vicende mi par che ti vedi un poc mandade su la presion chi e in altris post.
Ben tu fasis da visibilitàt e dimostra che tu sas fa alc di bon ma se tu leis ben ce c'ò aj scrit no intindevi critica la to iniziative.
Quant el scopo di beneficienze rivolte ad une lodevul asociazion di Majan, so malgrat (j crot) tirade in bal in tantes ocasions di presentazions di programas e listes sia di gjestre che di cjampe.
Grazie Alessandro
Si viot che tu ses plui calm. La to rispieste e je limpide e clare.
O pos ve judicat mal.
Però une di a tu per tu tu mi spieghis ma ben une to scielte che in t'un cert sens o condivit ma no capis dal dut.
Posta un commento