Chest al è Daniele Martina, un zovin furlan di Gjenue, une vore atîf tal fogolâr furlan de citât ligure e al colabore ancje cul sît de associazion Clape Friûl pal mont.
Daniele al è un dai tancj furlans di tierce gjenerazion che a son nassûts fûr dal Friûl, ma che no àn voie di pierdi lis lidrîs furlanis e o soi content che chest gno blog al rapresenti un puint pai furlans che a son sparniçâts pal mont: ancje lui lu ai cognossût dopo che o vevi screât il blog.
Daniele al è di Taurian di Spilimberc e ta chescj dîs al è passât a cjatâmi parcè che al sarà in Patrie fint a la metât di Avost. Daniele, organize une serade te citât dal mosaic e magari vise ancje Bruno!
buon giorno a tutti ho letto avanti ieri che rompiscatole parlava della famiglia di christian! io penso che la persona dietro a questo pseudo non si sente bene é che una persona che ha tutto perduto nella sua vita e critica gli altri perché lui non ha riuscito.portare dei giudizzi sur gli altri senza guardarsi é meglio restare zitti.un consiglo returna la lingua 10 volte prima di parlare rompiscatole perche per me tu ne sei che un coglione.
RispondiEliminaKenci il tuo è un commento davvero edificante. Penso che tu abbia qualche problema....
RispondiEliminarompiscatole sei un uomo ho una femmmina?
RispondiEliminaio penso che sei una femmina.e che sei gelosa
RispondiEliminaChristian, coerentemente con il tuo giusto motto (la dignità di tutti) perchè non intervieni ?
RispondiEliminarompiscatole hai bisogno che christian ti diffenda adesso?hihihihi
RispondiEliminarompiscatole sei veramente un buon a niente perche se trovi delle persone che ti rispondono sei una nullita
RispondiEliminarompiscatole ti lascio pensare un po guardati nello specchio, ma senza romperlo. se non lo rompi vuole dire che puoi ritornare a fare tuoi commenti ok?
RispondiEliminabon ti lascio perche parlare con i nulli non mi va troppo ciao C.......
RispondiEliminakenci, grazie par jessi intervignût.
RispondiEliminaChe il rompiscatole no mi stedi simpatic, no je une novitât.
Tu dopris un "titul" une vore diret, ma, secont me, a colâ tai insults tu fasis nuie altri che il zûc dal rompiscatole che cussì al devente vitime (viodistu che al domande il gno intervent?).
o pensi che pai coments dal rompiscatole, nol coventi zontâ altri: o aprofiti ancje par ringraziâ M. che mi lei simpri e che vuê mi à telefonât.
duncje, va ben la dialetiche e i "bote e rispueste", ma no stin a ufindisi, dai.
Compliments a chei che scrivin in certes manieres in chest post( ironicamenti ovviamenti), ma soredut a christian che al lase scrivi cusì.
RispondiEliminaThe bourne, ma scuse soio stât clâr o no? ti torni a meti chi une robe scrite chi parsose [...] duncje, va ben la dialetiche e i "bote e rispueste", ma no stin a ufindisi, dai.[...]
RispondiEliminakenci, se al volarà seguî il consei, come che al è sucedût za cualchi volte prime, al domandarà scuse pe ofese e al gjavarà dibessôl il coment, dimostrant che no ducj a crodin di jessi simpri te reson come che al è plui voltis sucedût chi.
Pes barufis sfogaitsi chi
RispondiElimina