05 marzo 2008

Assemblee de Pro Loco

Come che o ai za anticipât la setemane passade, vinars ai 7 a lis 20.30 li dal salon centrâl dal palaç des Associazions in vie Zorutti 4 si davuelzarà la assemblee gjenerâl de associazion Pro Majano.
Si preanuncie un grum di iniziativis par chest Festival 2008 e o speri che e vegni confermade une cierte vôs che e zire par Maian...
Si viodìn a la assemblee.

6 commenti:

  1. Invidaiso ELTON al Festival!?!?!?! =)

    RispondiElimina
  2. mandi Ninine
    eheheh... no, no si fevele di Elton, ma si fevele simpri di musiche...

    RispondiElimina
  3. Biele assemblee de proloco.
    Clime plui seren dal an passât cuntun biel discors di Daniele Stefanutti, il president che al à dât la biele notizie che il debit de proloco nol è plui e il belanç finalmentri al tache a jessi trancuil.
    La notizie che si spietave e che e je stade confermade e rivuardave la musiche: i Pooh a tornaran a sunâ a Maian tal Festival 2008.
    Ultin episodi che mi à plasût: Bruno Perini, president dal consorzi des proloco de zone culinâr al à dât un ricognossiment a Mauro Schiratti, protagonist di un gjenerôs episodi a Friuli Doc, cuant che dopo 4 dîs di vore e casin, a miezegnot al à cjapât sù il ristiel e si è metût a sistemâ il plaçâl dal cjistiel di Udin. Mauro al è un che al lavore simpri cidin e o soi stât content che al vedi cjapât no dome la targhe che i à dât Perini, ma ancje un lunc batimans che nol finive plui, a testemoneance che a son in tancj che i vuelin ben. Brâf Mauro!

    RispondiElimina
  4. Mi à plasût ancje l'intervent di Fausto Floreani

    RispondiElimina
  5. Oltre al prolungato e meritato applauso per Mauro Schiratti, ci sono stati quelli altrettanto calorosi per il presidente e le altre autorità. Significativo quello debole e di circostanza che è andato al sindaco !

    RispondiElimina