Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
09 marzo 2006
Ma la int ce pensie?
Pal doman di Maian, i Maianês ce si spietino dai candidâts che a laran a sentâsi in Consei Comunâl? Il nestri paîs di ce aial pardabon dibisugne? Un apel a chei di Maian, par cjapâ sù ideis e parcè che no si à mai di vê pôre di domandâ un consei...
Mandi Voice grazie pe citazion di De Gregori e grazie par vê dât il “la” ae discussion. Une voice e à simpri di conseâti, ma al covente ancje che cheste e vedi voie di fâsi (ri)cognossi... No viôt lûs tal anonimât... ma chi plene libertât!
nissun al met in discussion l'anonimât... anzit! al va ben: ognun al è libar di fâ ce e cemût che al crôt. e tu Voice tu âs dite che dopo jessi stât butât fûr pal barcon, o torni pe puarte: no sai se o torni, chest tu lu disis tu e lu cjapi come un to auguri, grazie. jo o sai che cualchi erôr lu ai fat, ma di sigûr no mi plati e o ai simpri paiât: come che tu puedis lei sui gjornâi che tu âs tignût cont.
Par chel che al inten l'ûs de lenghe, come che o ai scrit ancje di une altre bande, jo o pensi che i blogs a sedin un diari. par tant a son la espression dal pensîr di cui che ju scrîf. il gno pinsîr al è par furlan par vie che doprâ une altre lenghe IN CHEST CONTEST al sarès par me, tradî il gno jessi. dut chi, jo o sint di scrivi cussì, ma nissun al è obleât a dâmi reson, ni jo o ai la pretese di vêle.
eh voice grazie pai conseis. ma come che tu âs dite tu, tu tu âs la presunzion di cognossimi, ma no dome. e soredut o sin une vore diferents... parcè augurâ mâl? i aversaris no son nemîs, ma forsit cheste e je une lenghe che tu no tu fevelis... amen dut câs se si cjatìn ti paiarai di bevi distès... magari a pers...
se tu âs voie, sielç tu dulà bevi, no ai migo dite che tu sês pers, e inmò une volte no tu mi âs capît... o tachi a pensâ che tu sedis un tic prevignût cuintri di me... ma nol impuarte: no si pues sei simpatics a ducj.
Voice sono in buona parte d'accordo con te. Mi sa che quei dieci chili ti avanzeranno! Tienli in frigo che sennò prendono uno strano sapore e sopratutto non invitarmi mai a cena da te!!!!!
Maxpola e' perdonabile; ammette che è tanto che non sa di Majano; quindi può non avere tutte le informazioni per un quadro chiaro... Pensa che ritiene Cristian di sinistra....
Mandi Voice
RispondiEliminagrazie pe citazion di De Gregori e grazie par vê dât il “la” ae discussion.
Une voice e à simpri di conseâti, ma al covente ancje che cheste e vedi voie di fâsi (ri)cognossi...
No viôt lûs tal anonimât... ma chi plene libertât!
nissun al met in discussion l'anonimât... anzit! al va ben: ognun al è libar di fâ ce e cemût che al crôt.
RispondiEliminae tu Voice tu âs dite che dopo jessi stât butât fûr pal barcon, o torni pe puarte: no sai se o torni, chest tu lu disis tu e lu cjapi come un to auguri, grazie.
jo o sai che cualchi erôr lu ai fat, ma di sigûr no mi plati e o ai simpri paiât: come che tu puedis lei sui gjornâi che tu âs tignût cont.
e come che e diseve une altre Voice, anzit, il plui grant che al veve chest sorenon: AND DID IT MY WAY...
RispondiEliminano sta preocupâti, anzi, grazie inmò :)
RispondiEliminaPar chel che al inten l'ûs de lenghe, come che o ai scrit ancje di une altre bande, jo o pensi che i blogs a sedin un diari. par tant a son la espression dal pensîr di cui che ju scrîf. il gno pinsîr al è par furlan par vie che doprâ une altre lenghe IN CHEST CONTEST al sarès par me, tradî il gno jessi. dut chi, jo o sint di scrivi cussì, ma nissun al è obleât a dâmi reson, ni jo o ai la pretese di vêle.
RispondiEliminaeh voice
RispondiEliminagrazie pai conseis.
ma come che tu âs dite tu, tu tu âs la presunzion di cognossimi, ma no dome.
e soredut o sin une vore diferents... parcè augurâ mâl? i aversaris no son nemîs, ma forsit cheste e je une lenghe che tu no tu fevelis... amen
dut câs se si cjatìn ti paiarai di bevi distès... magari a pers...
miinchia quanto te la tiri voice!
RispondiEliminasarà...
RispondiEliminase tu âs voie, sielç tu dulà bevi, no ai migo dite che tu sês pers, e inmò une volte no tu mi âs capît...
RispondiEliminao tachi a pensâ che tu sedis un tic prevignût cuintri di me... ma nol impuarte: no si pues sei simpatics a ducj.
Voice sono in buona parte d'accordo con te.
RispondiEliminaMi sa che quei dieci chili ti avanzeranno!
Tienli in frigo che sennò prendono uno strano sapore e sopratutto non invitarmi mai a cena da te!!!!!
Peccato Christian, una volta era il tuo blog..... ma visto che non ti nascondi e paghi di persona adesso son c.... tuoi!
RispondiEliminaMi sa tanto che l'uso del friulano sia un eccesso di forma sotteso a nascondere un grave difetto di sostanza!
RispondiEliminaMaxpola e' perdonabile; ammette che è tanto che non sa di Majano; quindi può non avere tutte le informazioni per un quadro chiaro...
RispondiEliminaPensa che ritiene Cristian di sinistra....