E je jessude La Patrie dal Friûl (http://www.lapatriedalfriul.org/) di Març, dulà che si podarà cjatâ par intîr il comunicât di Glesie Furlane, che, pûr tal rispiet dal stât, si declare une vore critiche cuintri de retoriche nazionalistiche su la date dai 17 di Març.
«Par nô cheste fieste no pues jessi complete e serene, par vie che chê che e veve di jessi la nestre “cjase comugnâl” no je, dut a vuê,vierte a lis nestris sacrisantis spietativis di int e di popul, come che la stesse Cjarte Costituzionâl dal Stât Talian e intindarès professâ» a scrivin chei di Glesie Furlane tal document intitulât “Friûl: 145 - 93 agns de Italie”.
La Patrie e presente in cuviertine la “Cuintristorie dal Nûfcent” di Agnul Floramo che al dediche la sô riflession al deceni 1910-1920 e sivierç cuntune interviste a Remo Cacitti che al presente l’ultin libri editât di Glesie Furlane “Il Pastore ad Aquileia” di Gabriele Pelizzari.
La Patrie dal Friûl e je presinte a la Fieste dal Vin di Bertiûl tal dopomisdì di domenie 20 e domenie 27 di Març cuntun spazi espositîf li de enoteche de Pro Loco.
Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
17 marzo 2011
07 marzo 2011
Apontament cui Gnognosaurs
Miercus ai 9 di Març, a partî des cinc sotsere (17.00), Dree Venier al presente il segont libri dai siei «Gnognosaurs» dentri dal spazi «L’Ora delle Storie», organizât de Sezion Fruts de Biblioteche Civiche “V. Joppi” pai fruts dai 4 ai 8 anni.
Jentrade provisorie bande place Marconi 8.
03 marzo 2011
Tiere Furlane, biele serade a Sant Denêl
Usgnot o vin presentât Tiere Furlane n.7 a Sant Denêl, grazie a la colaborazion e a la ospitalitât dal Consorzi dal Persut che nus à dât pardabon un bon acet e che o ringrazii.
E je vignude tante int e o ai vude ancje cualchi sorprese. Mi à fat plasê di cognossi Sandro di Bassan e o ai savût che al jere in sale ancje Giustino, ma no lu savevi.
Tornant a la presentazion, o vin jemplât la sale dal cine e la serade mi à propit sodisfat.
Mert dai relatôrs come Francesco Ciani di Ineq e Domenico Pecile dal Messaggero, che o ringrazii ducj pe analisi e pes riflessions che a àn regalât al public. La serade si jere vierte cun Dino Persello, che al à ricuardât un divertent scrit dal mitic Riedo Pup.
Un grazie particolâr ancje par Enos Costantini, par dute la redazion, pal grant lavoron tal meti adun la riviste e al ass. Claudio Violino pe fiducie.
Al somearà retoric, ma no si à di vê pôre di dî grazie e chest ultin ringraziament al è pe tante int che ogni volte e ven a scoltânus e che simpri di plui e domande di ricevi la riviste.
Al fâs plasê viodi che ce che si fâs al plâs e al à riscuintri: fin dal prin numar, ogni presentazion e je stade un event culturâl preseât. Un entusiasim che al dure inmò a distance di mês.
E duncje se cualchidun altri al volès ricevi Tiere Furlane al pues clamâ il numar vert 800-149605 (se o cjatais ocupât, us domandi scuse, ma al è dome pal fat che tante int e clame).
Par savê alc di plui su cemût che e je lade la serade, fracait achì.
Us spieti a la prossime!