15 giugno 2006

Miercus al è consei comunâl:
belanç consuntîf

Miercus che al ven (21/06/06) al sarà Consei comunâl aes 18.30.
Il pont plui impuartant al è il cont consuntîf, ven a stâi il belenç des ativitâts fatis di cheste aministrazion tal an finanziari 2005. Ma mi risulte che e je ancje cualchi biele interogazion e interpelance... O soi propit curiôs: une volte al vignive a cjatâmi sul blog ancje il Cuç, cui sa se nus anticipe alc achì, stant che cussì ancje la int e pues intervignî. Cuç, se tu sês, bat un colp!

ps: par dî la veretât, ancje de maiorance al passave (e salacor al passe inmò) cualchidun, ma al è plui dificil esponisi se tu stâs te stanzie dai botons: al è plui comut cjalâ cence cjapâ posizion... tacant dal prin là parsore

14 commenti:

Anonimo ha detto...

ciao cristian spero que tu vai bene ho visto che ti dai a fondo sur ton blog excuse moi me la je du mal a ecrire en italien trop de temp ce passe et je perdue presque toutje vien de tans en tantsur ton blog il et tres fimpatique je espere que toi arrive a comprendrece que je ecrit je te ambrasse ton oncle et ta tante a bien tot continue com ca cioa daniele

Anonimo ha detto...

mem ici a PARIS on te lis tu vois tu est arrive loin ciao continue ce tres bien ce que tu fait je vais te lire plus souvant ciao

Anonimo ha detto...

Ma perchè litigare per queste cazzate? Si capisce benissimo che l'intenzione è permettere al "miglior offerente" di costruire villette sul Colle del Fum, non passerà molto tempo e vedremo qualche nuova casetta (rigorosamente in cemento armato) nascere sulla vetta del colle oramai ribattezzato Cuel di Siment (ora, magari, non è possibile ma confido sulle riforme promosse dalla nostra Brava amministrazione)! Ancora una volta siamo riusciti a vedere che gli interessi personali hanno prevalso su quelli della comunità, come sempre, sotto gli occhi di tutti!

Christian Romanini ha detto...

Mandi a ducj e scusait se us ai trascurâts ma o ai cualchi problemut cul modem: forsit al è cualchidun che mi à fat la macumba par che no rivedi a scrivi.
Chês altris interogazions a rivuardin: il probleme de crosere di viâl Snaidero-Ss463 (e chi jo o ribadìs che fâ une rotonde al sarès no risolvi il probleme, ma fant un plui grant:duncje o soi contrari ae rotonde), une altre interogazion e je su la mancjade presince de aministrazion ae presentazion dal festival show che la proloco e à in calendari vie pal Festival (se il Sindic nol podeve lâ, al podere mandâ un dai 6 assessôrs, orpo!), dopo e je la intergazion il tai de jerbe e ancje la mancjade concession dai spazis dl cjaput di basket pal Festival.
Pal Cuel dal Fum, ancje a mi mi pâr un pugn tal voli la situazion di cumò, ma no stin a dismenteâsi che al è inmò viert il cantîr e duncje si à di viodi cuant che al sarà finît. La sfide e sarà cuant che si varà di meti lis plantis e chi jo o propon che al sarès impuartant pontâ a valorizâ la vegjetazion locâl cuntune plantumazion di speciis autoctonis e fâ cussì un zardin botanic tradizionâl: e sarès plui facile manutenzion par vie che lis plantis a son di chenti e no patissin e po e sarès la ocasion par valorizâ la crescite di un progjet ambientât leât ae nestre storie. Tantis critichis mi semein pretestuosis: si à di verificâ la regolaritât de esecuzion, ma par chest al è responsabil il diretôr dai lavôrs. Ciert al è che la presince e je une robe impuartante e se tu sês a Milan al è un tic plui dificil stâ daûr al lis robis, che no jessi chi dongje…

Anonimo ha detto...

VENDESI: Villetta a schiera tricamere vista piazza Italia, località Cuel dal Fum.
Cantiere in costruzione.
Consegna prevista tra 2 anni.

Agenzia X-File

Anonimo ha detto...

Eccezunale Veramente:
Attico su Cuel dal Fum, Majano.
Tricamere con piscina, ascensore 10 posti direttamente in salotto. Vista nord Gardo, vista sud Piazza Italia.
Binocolo vista municipio.
Vero affare.
Qualsiasi personalizzazione. Palazzina 25 piani in costruzione.
Prevista consegna 2anni

Agenzia X-File

Problemi per l'edilizia?
Il tuo terreno non è edificabile?
Chiamaci X-File risolverà ogni problema.
(Zona Majano sicura e Milano con qualche spinta)

Christian Romanini ha detto...

A proposit di interpelancis: ultime novitât di vuê matine e je une relative ae une serade organizade lunis de Zonte comunâl par fevelâ di referendum. Jo no soi contrari a dâ ae popolazion ducj i imprescj par permeti di jentrâ ben te cuestion, ma in chest câs, che al è dome politic, al sarès stât util e impuartant, clamâ la conference dai cjâfsgrups par frontâ insiemit la cuestion. La minorance si lamente di cheste mancjance: o soi dacuardi ancje jo! o podevìn jessi clamâts ancje ducj noaltris sedi de maiorance sedi de minorance.

Anonimo ha detto...

Dai Cristian, non accusare il Bravo Aldo, probabilmente ha fatto l'abbonamento allo stadio e non può andare avanti e indietro da Milano per seguire i nostri problemi. Voi non sapete quanto siano prodigiosi telefono e fax per poter lavorare in vacanza!

Anonimo ha detto...

braf cuso di chjan! al e par chei che le pensin come te che e continuin a elegi simprile stese bande cui biei risultaas che e viodin!

Anonimo ha detto...

Un al File,
un al Zonte,
le migjestre e je pronte.
O migjestre
o sbrudiot,
Il sindic
a le cjoc.
Nol sint
o no vul sintii
ce che i dis il so partit.
Al va a tor par Majan
cun File in tune man.
Va di ca e va di la
non san plui ce fa.
Une idee i pase pal cjaf:
"Tirin su une strade sul quel dal fum,
cusi le int e pos la cjoli lidum"
Approvade le proposte
a le File cal imposte.
Ma e rive une clamade di Milan,
e File no si viot par un an.
Intant il progjet a le tacat
e nisun al sa la ca le rivat.
E son grums di cjere a tor par dut
che fasi viodi il quel dut brut.

Moral de storie:
A le mior che si fermi te ostarie
a bevi tais in compagnie.
Pitost che comencià une storie
cence un fil di glorie.

Ridin che doman e pos la pies

Christian Romanini ha detto...

Ve chi che o soi... ma la macumbe dal modem e continue e duncje o voi indevant cul contegotis... scusait... dut câs miercus mi sa che al sarà propit un consei interessant... o vin ancje vût la conference dai cjâfs grups e alc al bol... o soi che o fâs inmò cualchi verifiche: cui che al vûl che al vegni in consei a viodi.

Anonimo ha detto...

Une oservasion sule competence dai asesoràs interesas al Disastro dal Cuel lat in Fum (lavors publics e al ambient, s'al esist).
Tal proget e an scrit che varesin rispetat le natural MORFOLOGIE A TERRAZZI viers el centro abitat! Robes di mas. I terrazzi è son stas provocas dal ultin SCEMPIO fat a cheste disgraciade culine con che an fat el megasbancament par creà campos di tenis, piste e posto bar e vie discurint!
Dopo e an scrit, el braf architet e i asesors 'competens': L'ATTUALE MORFOLOGIA VERRA' MIGLIORATA (!?!) ...IN MODO DA MODELLARE ARMONIOSAMENTE IL VERSANTE (pacares e manete!!!)

Anonimo ha detto...

Muse di mone vos dal popul!

Anonimo ha detto...

mariute non sta fa le frute, va sul cuel dal fum cui vois viers.